lieve schat ik heb ook bijna geen kwalen hoor en heb toch een een klein bewegelijk kindje in me zitten
tja eerlijk gezegd snap ik niet wat je met die testen doet? hahahah anders een druppeltje water erop doen?
@Jane, ik heb het contrast een beetje aangepast, maar volgens mij is het lijntje niet helemaal recht. En veel te dun en te ver naar rechts.
Daarom ook, vage testen Ga er ook niet vanuit dat ze posi zijn, alleen wel vreemd dat ik nu 2 van die testen heb met zo'n raar streepje..
@cindybaby: sorry maar af en toe moet ik zo om jou reacties lachen hahaha... Zo lekker nuchter en net als nu "wij wachten wel"
en jane ik ken dat hoor had de laatste 2 kv testjes ook 2 idiote testen.. 1 waarvan de 2e streep leek op een vloedgolf.. en 1 met 3 strepen hihi..
Nee ik heb even genoeg van 2dagen vage/mislukte teststrepen, ik test vrijdag op zaterdagnacht pas weer. Dan gaan we op vakantie dus ik wacht nu braaf. Ik ga ervan uit dat ze negatief zijn, maar vreemd is het wel, bedoel gister ook zo'n idioot streepje, amper op de foto te krijgen, vandaag weer maar iets donkerder blegh..