Ga nu toch twijfelen, net een zw&kids midstream gedaan (extra gevoelig) ook hier lijk ik wat te zien, alleen echt veel te licht voor een foto, dus ga mezelf en jullie verder in spanning laten
Jane.. Hahah sorry ik moest echt even lachen. Eerst lees ik: ik ga echt proberen om pas vrijdagnacht te testen. En een pagina later zie ik het volgende bericht: ik heb net een zwanger&kids test gedaan hahaha. Even ontopic: ik vind het streepje ook erg dun en te ver naar rechts staan. Het is wel erg vaag ja dat je nu voor de tweede keer dit hebt. Je moet nu echt afwachten meis Dan weet je meer! Jinky.. Wauw wat een mooie knaltest van MvM
@jinky, ik zou bijna voor die test alleen al aan MvM doen. Begrijp me trouwens niet verkeer dames. Ik zou er echt graag aan meedoen, maar ik woon in zo'n superklein dorpje waar echt iedereen elkaar kent. Ik zou niet weten hoe ik zoiets zou moeten doen, zonder dat iedereen het te weten komt. Want heb wel gehoord van vrienden en collega's dat discretie ver te zoeken is bij hun.
@sweetdreams misschien kan je overleggen met de mevrouw van mvm op andere plek af te spreken of dat ze de spullen beter verbergt. Dan zul je alleen wel zelf je flessen weg moeten brengen ipv voor de deur zetten.
Dat is onzin. Ze komen in een onopvallend busje je kratten halen, gooie nieuwe neer en zijn weg. Mgoed is hier geen mvm forum
He jane ik denk dat beide testen echt negatief zijn en zou echt even wachten met testn aangezien je toch ook nog ruim voor nod zit of heb ik dat verkeerd begrepen? Hellen balen sterkte. Alle posi testers gefeliciteerd. O ja en diegene die heel ver voor nod zit ik zie duidelijk een plusje op de test dus volgens mij ben je zwanger. Vroeg eitje misschien. Xxx joyce
Haha nee geen foto, is echt veel te licht, onmogelijk op de foto te krijgen... Tsja heb al bijna een week vakantie... Je raakt toch in de war met die dagen
Ja, en iedere wereldburger heeft ook gewoon kratten bij de voordeur staan die met regelmaat op worden gehaald (niet dus). @jane, mn reactie was beetje flauw. Ik zeg zoiets zelf ook weleens maar zwicht dan toch de volgende dag, maar jij ben na 5 minuten alweer om