Thanks, hopelijk brengt het me geluk! Maar verlies nog geen bloed, wel menstruatiepijntjes en gevoelige borsten. Heb mn test uit de prullenbak gevist.. en zie dat het 2e streepje (wat ik dan zag) licht paars is...afwachten dus...
zoo 10 pagina;s verder en 3 testen gezien ( oke beetje overdrijven ) iemand nog een testje te showen ?
Sorry Jane, beide testen zijn volgens mij negatief. Maar ik denk ook niet dat je op 7 of 8 dpo al een positieve test kan verwachten. Hopelijk over een dag of 4 een duidelijke 2e streep! Pinda, ik zie ook geen streep, zelfs niet als ik op mijn iPhone inzoom hopelijk ook over een paar dagen een duidelijke 2e streep!
pinda, ik denk dat ik de enige ben, maar ik zie wel een heel lichte schaduw/streep. op de foto is het natuurlijk altijd moeilijk om te zien, dus ben benieuwd, in het echt is het altijd een betere lijn. ik hoop dat ie duidelijker gaat worden. ik heb vandaag getest, 10 dpo, om te testen of de pregnyl uit mijn lichaam is. had mss een zeeeer vaag lijntje verwacht, maar ik had best een duidelijke streep...nu gaat het dus door mijn hoofd of het mss ook al mijn eigen aangemaakte hcg kan zijn. zit nog maar op 4dgn na mijn cryo tp, dus kan het me niet voorstellen, maar toch.... Uploaded with ImageShack.us
@Wies: het is inderdaad een lijn! Maar vind hem eerlijk gezegd zo dun... Hoop dat je een duidelijkere test krijgt! En ik tja ik moet ook maar weer afwachten..hopelijk is het gewoon raak en hoeven we niet met ICSI te beginnen! @Denise: gefeliciteerd met je zwangerschap!
pinda, op de foto lijkt ie inderdaad dun, in het echt zie je dat het een net zo dikke lijn is als de controlelijn, alleen is die dunne streep wat donkerder van kleur, waardoor het zo lijkt alsof het alleen die dunne streep is....snap je het nog? hoop voor je dat je geen icsi hoeft, zou mooi zijn.
jane, heb heel wat testjes gezien hier, welke pagina staat die van jou, dan ga ik eens kijken. en hoeveel dpo zit je?
Foto's staan ook in mijn album, zit nu volgens ff op 8dpo, nod zal ergens tussen de 16e en de 19e zijn. Heb nu al getest ivm vakantie.
Jaaaaaaaaaah... Hier nog één keer...Gefeliciteerd meid... Tis je zoooooooooooooooo gegund... Ik knuffel je morgen live!!! Xxx