Ja ik heb altijd de goedkope testen van kv, dus maakt niet zo heel veel uit. Heb er volgens mij nog 2 thuis (ben nu op kantoor) dus kan morgen en zondag testen als ik het niet kan laten
Hoi experts, Ik heb een vraagje. Ik heb op 2 arpil mijn tp gehad en op 26 april pregnyl gezet. Bovenste test is van 2 april daar had ik nog pregnyl in mijn bloed, mijn testen werden lichter. De onderste 2 zijn van 10 dg na de tp. Ik heb zoals je ziet ook negatieve testen gehad en ineens zag ik 2 streepjes natuurlijk zijn ze in het echt duidelijker Zien jullie ze ook...... ik durf het eigenlijk niet te geloven. Vanmorgen heb ik bloed geprikt dus dan weet ik het zeker, maar ik maak mezelf gek
Ik dacht dat ik gistr een posi ovutest had maar deze is togh egt positief duidelijker kan niet. wat ik alleen raar vind ik dat is Woe een dip in me temp had. geen idee wanneer nu me eisprong is hoor. dacht ook dat ik gister me Ei heb gevoeld mja ik weet het niet meer.
ik zie ze ook,als ik jou was zou ik die van de kv doen. deze zijn gevoeliger en de streep zal dan wel duidelijker zijn! voorzichtig gefeliciteerd!
Ja de kruidvat testen 2 voor 5 euro zijn gevoelig. Die heb ik vandaag ook gedaan 3 a 4 dagen voor NOD