Nou spannend dan! Maar de kans dat je wat zou zien is wel minimaal ook al ben je wel zwanger. Ik hoop dat je over een paar dagen duidelijker test. Waarom staat je banner op dag 1 van de cyclus eigenlijk?
@Maybe, je houd het wel spannend hoor. Die onderste is 1 van de duidelijkste testen die ik heb gezien van je. Maar 7 dpo is wel iets te gek eigelijk. Durf er eerlijk gezegd nog even geen zinnig woord over te zeggen. Ik hoop het superhard voor je.
@mamavansimone: ik had licht bloedverlies. en vanmorgen wat meer en wat meer dus dacht dat m,n ongi zich aangekondigd had maar t is nu alweer weg
Misschien moet je je banner even zo aanpassen dat duidelijk is dat je 7 dpo zit, anders krijg je zoveel vragen. Ik ken jou verhaal, maar dat kent niet iedereen.
Cindy.. Ik zie het nu ook ja op die foto! Die je hebt bewerkt.. Maybe.. Ik durf er niks over te zeggen, ik zie wel iets maar durf er niks zinnigs over te zeggen!
Maybe, ik zie op beide testen een tweede streep! Kan hier niet zien of de onderste donkerder is helaas. Ik duim voor een donkere test na het weekend!
Ik zie wel wat, misschien is ie gedeeltelijk niet goed doorgelopen want zie wel een streep op de goede plek. Over paar dagen nog een keer proberen joh!
Dat weet ik, maar in haar situatie is dat toch niet zo? Ik heb na een mk ook nog een tijd donkere testen gehad, het is altijd weer anders, maar als je rond je NOD en erna vage niet donker wordende testen hebt is de kans groot dat het op een vroege miskraam duidt of bbz soms..
dat zei ik ook niet, ik reageerde op iemand die zei: als de testen donkerder worden is het goed. En gaf aan, dat dat niet altijd het geval hoeft te zijn. Ik had op NOD nega test, de dag erna ook, en daarna vage testen....en toen duidelijke testen na mijn MK. Ik probeerde te zeggen dat je niet aan het donker worden van testen kan zien of het goed gaat.
Uhmm niet goeddoorgelopen denk ik niet Dan zijn de afelopen testen ook vals Lijk me sterk ik krijg al een aantal dagen zulke streepjes
Ik geloof daar niet vn want ik heb alleen maar zulke testen Dan zijn alle 6 de testen die ik heb gedaan niet goed doorgelopen?
ja maar als je de test zo ziet lijkt het wel.. pff stomme KV! .. worden steeds slechter ( maar toch de fijnste eigenijk .. haha )
Moet je ook zelf weten...ik geef mijn mening Maar als je morgen weer zou testen moet je streep duidelijker zijn en dan weet je waar je aan toe bent....toch?