hallo! ik lees en kijk al even mee, heb vanmorgen een test gedaan, nu heb ik wel 2 streepjes maar ze zitten zo raar of ligt dat aan mij??? Bekijk bijlage 237850
heb je de test uit elkaar gehaald? Ik zie maar een streepje eigenlijk? Dat wat je echts ziet op de foto is gewoon het doorgelopen roze
Zijn gewoon stukje verschoven. En als je t niet vertrouwd doe je er nog een. Hij is donker genoeg om met volgend pasje weer positief te plassen hoor
huh?? Lijkt alsof de strip te ver naar rechts zit. Zijn er ook nog normale testen van kv?? Lijkt wel of ik het laatste goede pakje heb gekocht
Ik deed voor de fun van de week mn laatste test en die was te ver naar links. Ongeveer zelfde als die hier boven alleen andere kant op. Denk dat we moeten gaan klagen.
wat een rare testen komen hier de laatste week voorbij? volgens mij is er echt iets fout in de produktie!
@sikkes, in zo'n pakje zitter et toch 2?? Ik zou er nog eens 1 doen. Als dat streepje van de test hierboven goed is, heb je met latere urine ook nog wel een duidelijke streep.
Sikkes, Je ziet dat de test niet goed zat. Hij is gewoon verschoven tijdens vervoer zullen we maar zeggen. Hij moet rechts namelijk tegen het plastic streepje zitten dus ik zou hem even verschuiven en weer dichtdoen en dan heb je gewoon een mooie knalpositieve test. Xxx joyce
moeilijk het is zo`n vreemde test dat ik niet met zekerheid durf te zeggen dat die streep juist is zeg maar....maar er zitten er 2 in zo`n test dus doe er nog eentje!
Volgens mij hartstikke positief en is alleen het staafje net 1 cm in het hoesje verschoven. Je krijgt echt niet zo'n duidelijke tweede streep als er geen hcg is!
Sikkes positief hoor volgens mij! stripje zat gewoon scheef in het omhulsel...test is vast op een maandag gemaakt
Sikkes, lijkt mij ook dat ie positief is en verschoven is. Je laat ons (en natuurlijk jezelf het meest) wel in spanning door morgen pas de andere test te gaan doen... ik zou het niet kunnen met zo'n duidelijke 2e streep. Ik duim voor je dat je morgen weer twee van die mooie strepen hebt! Alle andere positesters van harte!