Nee ik heb na mn vak een aantal bloedingen gehad en kon er geen wijs meer uit worden blijkbaar was de laatste een foutje van mn lichaam ofzo de cb digital wordt gehaald nu dus dan weten we hoelang ongeveer . Met mn vak waren het een week lang tuurtestjes en nu dit onverwacht voelde me ziek en had echt testdrang mn ovutesten waren vandeweek een aantal dagen posi!en dat vond ik ook vreemd
Er is een wonder gebeurd. We zouden niet meer proberen zwanger te worden totdat we onderzoek hadden laten doen naar de herhaalde miskramen. Ik weet niet hoe we het voor elkaar hebben gekregen , want we hebben zeer ruim de vruchtbare periode vermeden en toch zag ik vanmiddag dit: Bekijk bijlage 238064 Nu maar hopen dat dit eigenwijsje bij ons mag blijven....
gefeliciteerd alle zwangeren!! Ik heb ook nooit symptomen gehad! en ben toch echt hartstikke zwanger!
mn lieve mannetje is op de fiets naar de weekend apotheek gegaan en zie hier het bijna ultieme bewijs 3 +!!!!
Ik hoop dat deze emmie zich heeeeeeeeeel goed aan mama vast gaat houden. snap je angsten compleet, ook meerdere mk's gehad. ga je nu regelmatig bloed laten prikken zodat ze missch kunneb zien waar t misgaat? (progesteron bijv)
Vorige mk is al heel vroeg misgegaan, toen bleven de testen super super licht, dus ik weet dat dit van een nieuwe zwschap moet zijn.
Sikkes.. Duidelijk hoor, gefeliciteerd Lara.. Wooowww dat is pas een knaltest Liga.. Misschien toch wat langer zwanger dan gedacht? In ieder geval, gefeliciteerd Brix.. Wauw, wat bizar en bijzonder zeg! Laat dit wondertje alsjeblieft bij mama blijven! Het is je zo gegund!! Gefeliciteerd!
Hallo, ik krijg het niet voor elkaar om een foto bij mijn tekst te plaatsen... Inmiddels wel gelukt om er 1 bij mijn statestieken etc te krijgen. Zouden jullie eens willen kijken of jullie ook een lichte streep zien? Ik zie een hele lichte naar mijn idee.. Zijn bezig voor ons eerste kindje dus alles is nieuw voor mij. Deze maand voor het eerst echt fanatiek bezig, dat wil zeggen af en toe een ovutest doen. Hiervoor waren ze alleen maar wit.. nu denk ik een heel licht streepje te zien.. Ben benieuwd naar jullie mening.. Alvast bedankt!!!
@ kinderwens.... ik zie zeker wat. Eigenlijk moet je de kruidva testen doen, die zijn vaak duidelijker
Bedankt voor de leuke reakties Kinderwens, nee die is nog verre van positief. Ik heb de hele cylcus door lichte streepjes. Maar als je met ovutesten aan de slag gaat kan je het beste vanaf dag 10 0f 11 elke dag een test doen, anders heeft het echt geen zin. Als je af en toe test kan je zo je piek missen. Succes in ieder geval
Morgen is mijn het 2 weken na mijn menstruatie. Gisteravond getest, heel licht. We hadden vandaag besloten om het vanaf nu om de dag te testen...maar kon al niet wachten en werkelijk...manlief zag op deze ook 'iets'. Ik weet dat het heel licht is,maar we werken naar een ei toe.