Even pronken met mijn knaltesten !! In verband met een psuedomenstruatie had ik geen idee, tot zaterdag! De linkertest is van zaterdagmiddag en de rechter van zondagmorgen !!
Alle posi testers Gefeliciteerd !! @Pindakoek ... ik zie nog steeds niks... Als je naar de andere positesters kijkt, weet je hoe een streepje eruit moet zien. Succes de volgende ronde !
Wachtende: duidelijk meid, gefeliciteerd Pinda: hè bah balen meid, ik zag helaas niks op je test Ibas: wat een knallers, proficiat!
Bedankt allemaal ! Ik heb er een enorm goed gevoel bij. De andere positesters ook gefeliciteerd ! pinda: ik zie een hele brede streep als het ware. Eerder van het doorlopen dan een teststreep. Heel veel succes in de volgende ronde. Ik ga in iedergeval meedoen met MvM als het kan!
Dat jullie allemaal die lichte streep niet zien bij Pindakoek. Ik zie hem toch wel zeker.... Helaas maakt het deze ronde niet meer uit voor haar, maar ik zie hem toch zeker wel, en helemaal in negatief. Nogmaals, ik hoop dat je snel een knaller mag laten zien Pindakoek....
Ik zie wel wat...maar echt ongeveer 4 keer zo breed als een streep zou moeten zijn...en dan ook lichter in plaats van donkderder... Al die verschillende beeldschermen ook , zal best wat uitmaken
Pinda, ik zie hem ook. Jammer dat het weer niet zo mag zijn. Knuff!!! Alle positieve testers gefeliciteerd!!!