ik geloof dat HCG om de dag verdubbelt, maar ja, ochtendurine is meestal wel geconcentreerder. Je kan het altijd proberen.
Klopt de onderste is t donkerst die is van manlief De bovenste is van mij, heb er ook 1 van zwanger en kids gedaan, zie t verschil, degene boven de zwanger en kids is van mij
Aaah hahaha, grappig! Hier toch nog ff mijn originele testen foto. Die andere had ik iets donkerder gemaakt zodat je die derde beter kon zien: Bekijk bijlage 227498
Volgens mij is het verstandiger om er even een dagje tussen te laten zitten en pas overmorgen testen xx.
Had in ander topic ook al gereageerd dat de onderste het donkerst is, lees nu dat je je man hebt laten testen zoals ik al zei Vanaf nu hoef je dus ook niet meer te testen, want zelfs je man maakt flink LH aan waardoor je altijd een duidelijke 2e streep krijgt bij de extra sensitive Wel grappig hè? Goed dat ik mijn man gister heb laten testen, ik dacht echt dat het aan mij lag en was al bang mijn ei gemist te hebben haha Je hcg is dus goed uit je lijf Nu maar bij de zwanger en kids houden, die blijven niet zolang donker waardoor je denkt dat hij nog vrij positief is haha
Ik snap er zelf ook geen bal van cindy. Hier nog geen ongi ja 1 drupje maar dat telt toch niet? Lees mijn topic maar eens dan snap je me beter denk ik. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd, En geef je idd op voor MVM is hard nodig help de meiden die ook graag een wondertje willen.
Pak een test en doe als of ik het ben, over een week nog niks dan zie je een test ok. Net geplast rozig was het ben bang dat je toch geen test te zien krijgt. Morgen komt het vast.