Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja de streep is er wel duidelijk maar geen vergelijkingsmateriaal indd..

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    R85: zeker wel een goede 2e streep, maar nu kun je idd niks vergelijken.. Iemand anders die je vandaag uit de brand kan helpen?

3. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Welke idioot test er nou met 8 DPO? En welke idioot zou ook maar een tuurstreepje verwachten? Welke idioot is nu teleurgesteld?

Grrrrr boos op mezelf!

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Nee :( ik moet het maar proberen te laten rusten. Laat mijn man vanavond wel een clearblue digitaal halen. Daar stond dinsdag zwanger 1-2 op. Dan moet er morgen ochtend haast wel 2-3 staan. Ik kan me er wel druk om maken......maar als het fout gaat, dan gaat het toch wel fout.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    R85: das waar.. knuffel voor jou! Dat w8en is juist zo verschrikkelijk :(

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    R85, Ik zou toch proberen me niet zo druk te maken. Ik heb bij beide zwangerschappen in het begin een dikke week flinke keelontstekingen en daar dan ook dik 40 graden koorts bij gehad. Beide keren overigens van de ha een antibioticakuur gekregen. En er lopen hier echt 2 heerlijke mannetjes rond. Daarbij vind ik deze streep best duidelijk hoor! En die dipsticks zijn idd k*t. Verschrikkelijk slechte testen, gaven bij mij destijds ook bijna geen 2e streep terwijl de k2v5 veel duidelijker waren.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhh grrrrr dikke vette KAK!!! :$:(:x

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Jane, ik zou echt nu maar 1x per dag een ovutest doen hoor, anders ben je de hele tijd bezig met plas ophouden, niet drinken en testen terwijl je zo zulke streepjes nog wel weken kan plassen voordat deze knal wordt.
    Dus gewoon 1 x per dag en op het moment dat je eipijn voelt of de test echt donkerder wordt 2x per dag.
    Anders duren de dagen wel heel lang natuurlijk voordat je een posiovutest hebt.

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    die lijkt me wel duidelijk hoor! Al begrijp ik dat je onzeker bent en liever de vergelijking maakt met die van vorige week... knuffel meid! komt allemaal goed!

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Dank je wel voor je lieve reactie. Ik probeer het al iets meer naast me neer te leggen

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh ja, en je bent nu 4 weken en 3 dagen... dan is dat volgens mij een prima streep, bij mij knalden ze pas met 5 weken ;) Beterschap en probeer een beetje te gaan genieten want als iets slecht is is het wel de stress!

12. Alita

Alita Niet meer actief

stoort mij niet hoor...waar heb je het over:)moet jij lekker zelf weten;). Alleen vindt ik het bijzonder dat je nu al na zo`n operatie zo bezig bent met dit alles.......;) dat bedoelde ik...maak jezelf niet gek en zie wel wat er gebeurt....je bent nog herstellende;)

Maar ik heb zelf nooit ovutesten gebruikt dus weet er niet veel van. Alleen zie ik altijd streepjes staan op die van jou dus vraag me dan af of dit wel klopt;)

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
  14. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie wel verschil;)
    ls de HA zegt dat het niet erg is zal het vast wel zo zijn meid.....al snap ik je ongerustheid hoor

15. Alita

Alita Niet meer actief

deze testen hebben ook meer hcg nodig;)
    Er staat idg een streep meid

16. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland