R85: zeker wel een goede 2e streep, maar nu kun je idd niks vergelijken.. Iemand anders die je vandaag uit de brand kan helpen?
Welke idioot test er nou met 8 DPO? En welke idioot zou ook maar een tuurstreepje verwachten? Welke idioot is nu teleurgesteld? Grrrrr boos op mezelf!
Nee ik moet het maar proberen te laten rusten. Laat mijn man vanavond wel een clearblue digitaal halen. Daar stond dinsdag zwanger 1-2 op. Dan moet er morgen ochtend haast wel 2-3 staan. Ik kan me er wel druk om maken......maar als het fout gaat, dan gaat het toch wel fout.
R85, Ik zou toch proberen me niet zo druk te maken. Ik heb bij beide zwangerschappen in het begin een dikke week flinke keelontstekingen en daar dan ook dik 40 graden koorts bij gehad. Beide keren overigens van de ha een antibioticakuur gekregen. En er lopen hier echt 2 heerlijke mannetjes rond. Daarbij vind ik deze streep best duidelijk hoor! En die dipsticks zijn idd k*t. Verschrikkelijk slechte testen, gaven bij mij destijds ook bijna geen 2e streep terwijl de k2v5 veel duidelijker waren.
Jane, ik zou echt nu maar 1x per dag een ovutest doen hoor, anders ben je de hele tijd bezig met plas ophouden, niet drinken en testen terwijl je zo zulke streepjes nog wel weken kan plassen voordat deze knal wordt. Dus gewoon 1 x per dag en op het moment dat je eipijn voelt of de test echt donkerder wordt 2x per dag. Anders duren de dagen wel heel lang natuurlijk voordat je een posiovutest hebt.
die lijkt me wel duidelijk hoor! Al begrijp ik dat je onzeker bent en liever de vergelijking maakt met die van vorige week... knuffel meid! komt allemaal goed!
Oh ja, en je bent nu 4 weken en 3 dagen... dan is dat volgens mij een prima streep, bij mij knalden ze pas met 5 weken Beterschap en probeer een beetje te gaan genieten want als iets slecht is is het wel de stress!
stoort mij niet hoor...waar heb je het overmoet jij lekker zelf weten. Alleen vindt ik het bijzonder dat je nu al na zo`n operatie zo bezig bent met dit alles....... dat bedoelde ik...maak jezelf niet gek en zie wel wat er gebeurt....je bent nog herstellende Maar ik heb zelf nooit ovutesten gebruikt dus weet er niet veel van. Alleen zie ik altijd streepjes staan op die van jou dus vraag me dan af of dit wel klopt
ik zie wel verschil ls de HA zegt dat het niet erg is zal het vast wel zo zijn meid.....al snap ik je ongerustheid hoor
Mijn ovutestjes beginnen toch nu ietsje donkerder te worden heb ik het idee... Toch?? Morgen test ik met de laatste (gewone niet de gevoelige) ovutest van sensitest en tegelijkertijd (als ze binnen komen) met de ovutest van zwanger&kids. Dit is van afgelopen dagen incl die van vandaag. http://www.mijnalbum.nl/Foto-US74BNHG-D.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-LYGQSCO8-D.jpg