ik zie niks eigenlijk? Daarbij is de test erg geel... Maar als de streep pas zo laat verscheen is de test gewoon negatief helaas....het moet er echt binnen die 5min staan
@Sweetdreams jammer dat je streep lichter is nu.....eigenlijk hoort de streep toch echt duidelijker te worden al zit je voor je nod
Sweetdreams, en dat is eigelijk dus precies de reden waarom je pas op je NOD moet testen. Een bevruchting lukt vaak elke maand wel, maar het nestelen enzo, dat is het grootste punt. Dat gaat vaak mis. Je bent wel zwanger, maar het nestelen lukt niet ofzo en dan word je alsnog ongi. Zou het graag anders zien, maar lichter wordende testen is vaak niet best.
Sweatdreams, hcg schommelt (soms) ook wat heen en weer als je nog maar heel pril zwanger bent. Dus dat zou ook nog kunnen.
Ja, ik zit me ook gewoon gek te maken. Bij mn 1e zwangerschap heb ik pas getest toen ik een week overtijd was, gedaan met een digitale clearblue en binnen 1 minuut was het duidelijk. Heb helemaal geen ervaring met deze waanzin. Hier een fotoootje. Misschien valt het ook wel mee en wil ik het gewoon zien.
je ziet wel dat het stijgt hoor.....alleen erg langzaam maar misschien si dat omdat je zo vroeg bent met testen?
Ik zie ook zeker wel een streepje, maar precies wat mams zegt, het is nu nog zo onzeker ik hoop echt dat je over een paar dagen een knaller hebt!
Hè meiden, ik weet dat het off topic is... Maar wil toch m'n ongerustheid kwijt. M'n diptest vanmorgen was weer zo goed als gelijk aan de vorige dagen. Alleen heb ik een raar gevoel bij m'n rechter eierstok net zo n gevoel wat ik had toen ik een cyste had. Soms heb ik spierpijn in m'n bovenbenen, kan natuurlijk komen door m'n griepje maar ben nu koortsvrij. Nou kreeg ik vannacht last van m'n flanken, wat ik me toen bedacht ook al eerder heb gehad gister en eergisteren. Ik weet dat ik mezelf gek maak, maar het voelt niet goed.... Kan je bij een bbz al zo vroeg deze klachten hebben? Sorry voor m'n off topic vraag! Maar hoop dat iemand hem voor me wil beantwoorden
Meid ik zou naar de nightcare gaan en daar je verhaal vertellen en dan kunnen ze even een echo maken. Niet blijven rondlopen met zo`n vermoeding. Heb er zelf geen verstand van maar als jij aanvoelt dat er iets misschien niet goed....vooral luisteren naar je gevoel!!!
Ik durf er echt geen zinnig woord over te zeggen, maar wat cindy24 zegt klinkt wel verstandig. Bedankt voor het beetje geruststelling wat jullie me geven, ik moet gewoon afwachten...
Hallo, Heb vanochtend weer een test gedaan. Maar hier is helaas toch echt niks op te zien....ben er bang voor!!
Gevoel zegt bij mij altijd alles.. Tot nu toe helaas altijd nog uitgekomen. Alleen kan een arts nu niet meer doen dan bloedprikken en kijken of t geen bbz is ben ik bang. Hopen dat t gewoon goed zit meid!
Heb de verloskundige gebeld, ze snapte mijn ongerustheid maar alle symptomen kunnen ook bij gewone zwangerschap passen. Dat de testen niet donkerder worden zegt ook niets. Ze kunnen pas wat zeggen over de zwangerschap bij de 7 weken echo. Daarna m'n zus even gebeld, die heeft bij alle zwangerschappen weinig hcg in haar bloed en toch 2 gezonde kinderen en 3 bijna 1 is op komst. Hcg waarde zegt dus niets, als het maar stijgt. Ik ga morgen en woensdag wel bloed laten prikken. Ik ben al heel iets gerust gesteld
Charise.. Ik zeg: klussen Linnepinna.. Idd even opnieuw testen. Succes Edit.. lees al dat je opnieuw hebt getest. Hmm oke dan vermoed ik toch een indroger van gisteren. Tis nog even afwachten geblazen! Sweetdreams.. Ik zie wel streepjes alleen wel licht. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan, je zit natuurlijk ook nog voor NOD he.. Succes! R85.. Succes met het bloedprikken dan, hopelijk heb je heel gauw duidelijkheid!
Dan zal het wel goed zijn .... wel maar gewoon in de gaten houden hoor.... ik heb het dan over je pijnklachten die je had
twijfel of ik er morgen weer 1 doe, gewoon voor de fun hihi wil ik dan in een plakboek plakken en zo een soort weekboekje bijhouden