zie overduidelijk een licht blauwe streep... ik vind het persoonlijk KUT TESTEN dit heb zelf voorkeur voor kv testen 2 voor 5. heb deze test ook gedaan en ook een licht streepje ( vorrige week dinsdag met avond urine )
Hier gaat het niet goed denk ik, m'n kruidvat test van vanmorgen stond een licht 2e lijntje. M'n testen zijn flink lichter aan het worden! Ik vind het zo erg, heb denk ik te hoge koorts gehad
ja Thea ik heb normaal ook KV testen maar keek net op internet hoelaat ie open ging wat denk je staat er op internet 9 uur kom ik daar... blijkt het 1 uur te zijn.... en woon nou ook weer niet zo dichtbij het centrum dus snel gegoogeld en deze kwam even goed uit de test als de KV testen... dus op hoop van zegen maar gedaan
Nee meid, dat meen je niet. Ik zit ook al zo te stressen. Zet eens een fotootje, want een ander ziet het vaak anders dan jij zelf. Ik zie ook zoveel beren op de weg.
LittleAngel22.. Is wel wat moeilijk te zien maar ik lijk wel wat te zien ja spannend! Djonna.. Ik zie een kruis ja. Een voorzichte felicitatie En op je andere test zie ik een heeeeeeeeel licht 2de streepje. Hopelijk heb je gauw een knaller Dreames.. Ik vind de 2 onderste weinig verschillen van elkaar.. Sweetdreams.. Ik vind die van vandaag ietsje donkerder ja. Het kan hoor dat je wat minder snel HCG aan maakt.. R85.. Aaahh nee toch dit kan toch niet waar zijn
Hey dames....onewish!!!!( leuk je weer te spreken!!) Bedankt voor jullie reacties. Ik ben na de bevalling niet meer ongesteld geweest en vandaar dat dat ik dus niet weet waar ik ergens zit, maar als het zo is dan zou de bloeding vorig wknd dus de innesteling moeten zijn geweest... Ik wilde het eigenlijk ook bij 2 houden . Nou ja ik ga morgen nog wel eens testen en dan horen jullie het wel. Ps ik heb wel een foto gemaakt op mijn telefoon maar ik snap niet hoe ik die ik hier moet plaatsen...
hier bij bericht plaatsen meer opties, en dan kan je boven bij je berichtje,,,bij t paperclipje fotos uploaden... of gwn in je album zetten en dan de link plaatsen. xxx
Onderste is van vandaag (na afleestijd) en met ochtendurine wat vrij geconcentreerd was. Ik weet gewoon zeker dit gaat niet goed........en weet je wat het ergste is? Ondanks ik er van baal en verdietig ben? Het geeft mij rust, want dit vermoedde ik al vanaf donderdag. Niemand die me geloofde behalve mijn man. Ik denk dat ik gewoon te lang te hoge koorts heb gehad..... niet dat het anders wel goed was gegaan, maar ik denk dat dat gewoon niet goed is voor de baby. Nu duurt heb hopelijk niet nogmaals 8 maanden voordat ik zwanger ben
R85, die is inderdaad lichter, potverdomme zeg.......sterkte meid!!! (ik blijf evengoed nog even door duimen voor je zo eigenwijs als ik ben)
Ik durf bijna niet te reageren. Maar dit ziet er idd niet zo goed uit. Zo kut voor je meid. Gun het iedereen zo. Hoop dat het dan ook maar snel komt en je weer verder kan. *knuff*
R85, nee dat ziet er idd niet goed uit meis. Ik had ook koorts voor mijn vmk. Volgens mij is het idd wel schadelijk voor de embryo. Sterkte!
Vandaag een beetje verrast hoor..al op CD 13 terwijl mijn cyclus weer steikem langer aan het worden was. Heb nu verschillende testen met dezelfde urine gedaan omdat het is om de IUI te plannen...wil het enorm zeker weten haha Morgen dus weer IUI