Misschien als je hem met ochtendurine had gedaan, had ie wel 3+ aangegeven. Bij mn vorige zwangerschap had ik met een week overtijd getest om 5 uur 's middags ofzo en toen kreeg ik ook 1-2, terwijl ik eigelijk 3 weken na mn bevruchting zat.
Nee volgens mij ook niet...... maar dat snap ik wel als ik eerlijk ben. Ik vond dat er wel heel lang over door gegaan werd. Ik bedoel ze heeft hele moeilijke tijd op dit moment. En iedereen die dan zegt dat je het rustig aan moet doen, dat helpt niet. Dat frustreert alleen maar meer, zij doet waar zij zich goed bij voelt. Ik hoop dat ze snel weer testjes komt showen
Sorry Lilly ik had dit misschien niet moeten zeggen. Maar dat er stond wil eigenlijk geen 3 viel me even verkeerd. Ik denk dat jij eerder met een luxeprobleem te maken hebt had ik dat maar..... Kinderen neem je niet, maar die krijg je. En als je ze niet wilt dan moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken. Maarja komt van van mijn hormonen dat ik zo denk. Sorry als ik je gekwetst heb.
Ja ik was al bang dat ik zo'n reactie zou krijgen. Ik ben 12 geleden bevallen en ben nog niet ongesteld geweest. Moest tot 1ste menstruatie wachten tot ik mijn spiraal mag zetten.2 wkn geleden gevreeën(niet veel tijd en slaapgebrek,vandaar een vluggertje) en helemaal niet bij stil gestaan dat we het onveilig deden. Tot 2 dagen later ik wakker schoot...en dacht shit...! Morning after pil gehaald. Maar Presies een week na die vrijpartij werd ik(dacht ik) ongesteld. Maar dit bleek maar een kleine 2dagen te duren en was ook best licht. Hierna al heel de week lichte menstruatiekrampen. Vandaar getest... Bij mij ging de eerste ook niet zo snel...en ik weet hoe jullie je voelen en ben echt niet iemand die het zomaar zonder condoom doet en daarna morning after gaat halen of erger een abortus laat doen. Il dacht ook altijd dit zal mij NOOIT overkomen.
Meiden bedankt voor jullie reacties...ik denk ook dar het loos alarm is,ga morgen nog eens testen is er dan nog geen verschil zal het ook niet zo zijn...zo wel kom ik het nog wel even melden! R85, maakt niet uit, ik snap je helemaal ik dacht ook altijd zo en in de situatie waarin jij zit is gewoonweg klote en dan mag je ook zo denken . En geloof me als het zo is, dan is het zo en zal het met veel liefde komen en opgevoed worden!
Posi testers gefeliciteerd. Dames is deze ovutest positief of moet ie donkerder? Is van zwanger en kids
Hij kan donkerder maar de controlestreep is ook niet superdonker en ze zeggen altijd dat ie positief is als de teststreep even donker is als de controlestreep en dat is in dit geval zo... Ik zou iig zeggen, veel plezier vanavond
Jane.. Is per persoon verschillend. Dit kan bij jou positief wezen, bij mij zijn ze altijd wat donkerder maar zou voor de zekerheid wel gaan klussen Succes
Kan nu geen nieuwe foto plaatsen maar vlak voor weg gaan was ie nog donkerder geworden, donkerder als c streep, dan toch positief?