Word pas later ivm mannetje... Bespring hem straks wel haha, nja gistere ook geknuffeld dus, maar slaan vanavond niet over..
hahaha ik zie het al zo voor me jane... mannetje komt binnen en HOPPA daar hangt jane om zijn benen heen
vanochtend de laatste test in huis mishandeld en hoe je het went of keert ik kan er echt n iet omheen... Test streep is duidelijker dan de controle streep haha sorry mensen dat ik steeds blijf plaatsen maaruh ik ben er zo trots op voor het eerst van mn leven zo een overduidelijke streepjes test( zelfs met zwangerschap tweeling was die niet ZO overduidelijk)
ja maar hij lag hier en riep mn naam whahahahahahahahaha.. hij zei plas over me heen.... doe dan... je wilt wel.. en tja toen ben ik gezwicht .. Maar ik koop er geen 1 meer .. vind het wel goed zo
hahaha het is ook heel leuk om te zien maar minder voor je bankrekening al die testen..... hahahahah This goed zo .. heb mooie test nu gewoon vertrouwen hebben erin. vandaag zh bellen of hun bellen mij waneer er deze week plek voor me is
Oke dan toch nog maar even omdat ik er zooo blij mee ben De eerste is van donderdag (ruim voor NOD) De tweede vrijdagavond De laatste van vanmorgen
En nog een kruidvat rijtje (dit zijn echt de laatste hoor!!) De eerste is van donderdag middag De tweede van vrijdag ochtend De derde van zaterdag middag De vierde van zondag ochtend En nu stop ik met testen! Ik zie ze donkerder worden dus volgens mij is dat een goed teken. Bij mijn miskraam vorige maand bleven ze gelijk en werden ze zelfs lichter.