Gefeli posi testers!! En natuurlijk opgeven voor mvm zodat jullie meteen vanaf de 6e week hcg kunnen verzamelen voor de MMM (wannabe)mommies!! Nega testers: weer een teleurstelling. succes met weer hoop verzamelen voor de volgende ronde!
shit, ik verlies heel lichtroze bloed?? Zal het dan echt misgaan?? Mn ongi begint altijd gelijk dieprood of donkerbruin. Help wat is dit?? Zit op mn werk...weg concentratie.
had ook wat (oud) bloedverlies. hoeft niets te betekenen. als het niet helder rood is en je geen krampen hebt erbij, zal het wel goed zitten
Sweetdreams.. Het kan oud bloed zijn.. Maar het kan inderdaad ook misgaan.. De CB- zei gister nog Niet Zwanger toch? Ik vond je testjes ook wel heeel erg licht voor dit termijn eerlijk gezegd... Hoop natuurlijk dat het goed gaat voor je!
meiden oud bloed is bruin he........ Maar het kan dat je wel eens roze verlies hebt...ik heb het ook al eens gehad in een zwschap. Zolang het niet erger wordt of rood en erge krampen hoeft er niks aan de hand te zijn.
mama vitamine? is dat niet voor na de bevalling? zwangerschapsvitaminen bevatten namelijk al foliumzuur (B11) kijk maar eens goed op het potje ik zou iig niet dubbel gaan slikken de folium is 400 en in de zwangerschapsvitamines zit doorgaans ook 400 = 800 nou kan dat weinig kwaad, omdat een teveel aan B vitamines uitgeplast word,maar zou het toch maar niet doen
zijn het deze ''mama plus''? want die bevatten 400 B11 ( is foliumzuur) en dat is voldoende, en hoef je niks bij te slikken Davitamon compleet Mama plus visolie 60st - De echte 24-uurs drogist
R85 hee vel sterkte en sweetdreams ook veel sterkte want dat klonkt ook niet al te best. Gewoon gravitamon kopen die is het meest compleet zit alles in wat je nodig hebt en waar je een tekort aan zou kunnen krijgen tijdens de zwangerschap. Xxx joyce