Spannend Mieks, ik denk iets te zien... ik hoop zo dat het morgen/ overmorgen steeds duidelijker mag worden!
Thnx meiden! Heb nog een foto gemaakt met daglicht.. de andere testen zie je op de foto echt zowat niks op. Die van vandaag is in het echt ook beter te zien als op foto. Hij lijkt nu wel roze, daar twijfelde ik de afgelopen dagen aan (was het streepje ook veel te licht voor). Pfff spannend zeg!
Ik zag em op die 1e foto ook al hoor, maar die 2e foto is de onderste test wel duidelijker ja. Hopen dat de stijgende lijn doorzet. Voorzichtig gefeliciteerd!
Goeiemorgen meiden, Mieks, op de onderste zie ik een streepje, ik duim voor een knaltest. Wie test er nog meer vandaag (het liefst positief natuurlijk), laat maar komen, zit er klaar voor!!!!!
Zien jullie hier iets op? Ik zag gisteren een streepje op deze test maar het is echt een tuurstreepje (die er waarschijnlijk niet eens staat)
Ik zit vandaag op dag 37. Mijn cyclus varieert van 30 tot 45 dagen ongeveer. Heb wel wat verschijnseltjes maar echt een hou vast eraan geven kan ik niet: pijnlijke linkerborst moe afgelopen zondag 3 uur durende kramp (wat zoals bandenpijn voelt en dat constant zeg maar)
Misschien dat die kramp zondag de innesteling was, dan zou ik flink te vroeg aan het testen geslagen zijn! Dan zou ik pas 11 maart kunnen testen. Hoewel ik dacht mn eisprong op 23 februari te hebben, dan had gisteren 2 dagen voor mijn NOD geweest en lijkt het mij dat hij dan wel positief had moeten zijn. Zoooo vervelend, onregelmatige cycli
He wondertje ik zie echt niets op je test en mieks ij jou zie ik wel een streepje over twee dagen hoop ik dat je een duidelijke test hebt dan feliciteer ik je pas hihi. Xxx joyce