Hartstikke zwanger. Gefelicteerd en alle zandere posi testers ook gefeliciteerd. R rust lekker uit. En ik heb ook vele vage streepjes gezien over 2 daagjes og eens testen En wondertje op ou test zie ik wederom echt niets. Xxx joyce
Ja Dochter had vandaag proefjes op school, kwam ze hier mee thuis haha. Ik dacht geloof er niks van, dus toch een test gedaan met ijsthee en voila
Oh oeps welke icetea? Dan be ik isschien ook wel niet zwanger was het gewoon de icetea in mijn urine. Vind het eigenlijk niet grappig.
wat is dat voor een proefles???? Maar dat is echt niet normaal gewoon...stel je nu voor je drinkt alleen maar ictea...heel veel...zou je dan ook een licht streepje krijgen
Ja dat bedoel ik dus cindy ik vind dit echt niet grappig aangezien ik best veel green tea lemon drink.
Beckje.. dankje voor je lieve woorden Behappy.. Jij bedankt voor je duimen hihi R85.. Begrijpelijk. Neem je tijd en rust, en we zien je graag terug. Bieksuh.. Uuhhhh ik denk zwanger..ooh ik lees verder.. Dat meen je niet!!!!!! Ijsthee????????? Jeetje!!! Wat erg!! BAS.. Dat kan dat je dat hebt gedronken maar je ongi is toch ook uitgebleven enzo?
Bieskuh, serieus?!?!? Daar heb ik nog nooit van gehoord! Liet mn mannetje de test zien dus hij zegt: die is zwanger. Dus ik vertel jouw opmerking, rent ie naar de koelkast: "dat wil ik zien, hebben we ijsthee!!" Helaas niet in huis, maar ik geloof je op je woord! Wel goed om te weten voor de icetea drinkers misschien??
snap je schok, maar als je ook niet ongi bent geworden, dan zou ik toch wel denken dat je zwanger bent hoor! Maar zou idd testje doen en geen icetea drinken.
Nou ik dacht net ook en toen beaamde renske en chantal het ook ik ben idd niet ongi. Dus dan zal ik toch wel zwanger zijn. Aangezien mijn laatste ongi 15 januari was. Maar toch schrok ik in eerste instantie. Heb ook toen andere testen gedaan, maar het is wel hqndig om te weten voor het geval dat iemand anders dat ook vaker drinkt. Maargoed ik heb geen testen mee ga er ook geen halen ik zie het dan bij de gyn wel. Ik ga er gewoon lekker vanuit dat ik zwanger ben anders zijn sommige kwaaltjes ook wel vree,d hihi. Xxx joyce