@charise: ze worden idd donkerder! De sensitest extra sensitive en zwanger en kids zouden nu goed knal positief aan kunnen geven ( zie mijn voorbeeld met 3 ovutesten zelfde urine van gister) ik zou dus gaan klussen, sowieso omdat je vruchtbaar slijm hebt! @bontekoe: ik zie het streepje!!
is de test goed opgedroogd? Want het ziet meer uit naar een niet goed opgedroogde test...ook is de foto wat donker...zou even bij buitenlicht een foto maken
Test is wel helemaal opgedroogd. Had hem vanmorgen al gedaan. Foto net pas genomen. Zal even kijken of ik hem meer in het licht kan maken
ja hij lijkt op zo`n test die ik hier wel vaker zie dat de vloeistiof niet goed doorloopt en zo een streepje creëert...snappie?
Jane.. Tja ik weet het verder ook niet dan. Sorry Kan je hierbij niet helpen. Nanette.. He dorie, wat balen! Bontekoe.. Ik zie wel een streepje ja. Hoe is hij thuis? Roze van kleur? Charise.. Ze zijn nog niet positief. Maar klussen lijkt me wel verstandig als je zo rondom je eisprong zit.
Hij is wel rose en breed. Zag net dat vandaag mijn NOD was. Heb het afgelopen maand niet echt bijgehouden. Ik test morgenochtend weer.
bonte koe als ik beter kijk lijkt het indd wel alsof het vanaf waar het streepje moet komen helemaal donker doorloopt naar rechts.. dus niet goed.. heb je een foto in het licht ?
Dames, vandaag ovulatietest gedaan..beide zelfde urine en zelfde tijdstip..eerste is duidelijk positief..tweede?
@nonaches: bij de onderste is de testlijn vrijwel dezelfde kleur als de controle lijn, en de bovenste is sowieso positief, dus werk aan de winkel
Nonaches: Zeker beide positief, succes met klussen ! Voor alle posi testers: Gefeliciteerd !! Voor alle nega testers: Succes in de volgende ronde & een hele dikke knuffel !