Hij vond t cadeautje leuk en had wel wat vermoedens toen ie dat kreeg (zei hij achteraf). Ik heb hem vervolgens de testen en bijsluiters laten zien. Hij was helemaal beduusd, kan het net als ik niet geloven. Dit wknd dus nog maar een test doen, waar hij bij is. Hij vind het super hoor, maar moet de test denk ik gewoon nog even met eigen ogen meemaken.
Goeiemorgen meiden, Net weer een test gedaan maar ik zie eigenlijk geen verschil met gister een eergister Maak me nu wel een beetje zorgen omdat hij nog steeds erg licht is en ik in middels op 13dpo zit. Temp blijft nog steeds hoog, die was vorige maand op deze dag naar beneden gedonderd en werd ik ongi.. Hopelijk heb ik snel een knaller want hier wordt ik een beetje onzeker van..
mieks zulke testen had ik afgelopen maand ook...waren bij mij indrogers/voorgedrukte lijntjes, zijn ze bij jou wel roze/paars van kleur??
oké, dan zijn dat geen vals positieve lijntjes. Bij mij waren ze meer grijs dan roze nml. kon het moeilijk zien op foto, vandaar dat ik het ff vroeg.
Dames ik begin nu vooor het eerst met Ovu testen. Dit is mijn strip van vanmorgen. wat vinden jullie??
Jane beide strepen moet even dik zijn togh?? maar betekent zown klein streepje dan dat er wel een ei aankomt???
Mag ik ook? Mijn NOD is pas zondag of maandag, I know ben veel te vroeg. Kon me niet inhouden.... Foto is van de kv 2 voor 5 binnen 5 min ( hij is nu nog duidelijker) http://i42.tinypic.com/29fpafn.jpg