Ja, Sammie, dat is nou een positieve ovu.test. Binnen 24 tot 48 uur kan je ei dus springen. Heel veel succes en natuurlijk plezier vanavond en de aankomende dagen.
Romper.. Gefeliciteerdd Mieks.. Idd over 2 dagen weer testen, en kijken hoe hij dan is. Als ie dan niet donkerder is, dan zou ik me wat zorgen gaan maken.. Succes meis Natascha1.. Die is nog niet positief.. Teststreep moet echt even donker of donkerder zijn als de controle streep.. En of je ei eraan komt of niet, is niet te zeggen. Ik heb zulke streepjes de hele maand door en als me ei er is, heb ik ook een echte knaller. Ik gebruik alleen wel andere ovu testen, heb met deze geen ervaring... Lolalo.. Duidelijk hoor! Gefeliciteerdd! Sammie.. Die lijkt mij positief ja! Aan de klus!
Voor de positief testers: GEFELICITEERD!! Voor de posi ovu testers: veel plezier!! Voor de onzekere/wachters: ik duim voor jullie!!!!!
@Mieks, ik zie wel verschil tussen de 1e en 3e test, en duim ook hard voor je dat alles goed is / goed gaat.. Ben benieuwd hoe je testje er zondag uit zal zien!
Vannochtend getest en was negatief, voelde me de hele dag misselijk en slap dus heb opnieuw getest en zie wel iets lichts....?