@ isabel en nicole, hopelijk worden dat knallers, ik zie ze in elk geval. Voorzichtig gefeliciteerd @ Lydia, hartstikke duidelijk meid. Wat fantastisch nu al raak in ronde 1 na zoveel moeite voor jullie dochtertje!! Geniet ervan!! @ pindakoek, helaas meid. Ik zie niks. Hopelijk mag je snel een knaltest komen showen.
Ik misgun niemand wat hoor! Laattste testers ik zie jullie 2e streepjes ook goed op mn telefoon!! @brix: balen Fijn weekend allemaal, hopelijk krijg ik snel. Duidelijkheid!
Tuurlijk niet...alleen zei je het tegen iemand die over haar eerste kindje 2 jaar heeft gedaan en nu wonder boven wonder snel zwanger is geraakt.....dat je jaloers bent is normaal hoor....dat begrijpt iedereen wel...Maar voor Lydia is het ook erg bijzonder dit Maar ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt....al zie ik weer niet het streepje wat jij wel denkt te zien
Lydia wauw gefeliciteerd meis wat gaaf dat het nu wel zo snel gelukt is echt leuk. Ook voor de andere positesters gefeliciteerd Pindakoek sorry meis ik zie echt niets
Goeiemorgen meiden, Vandaag niet getest, maar me al behoorlijk zenuwachtig en hoop dat het toch allemaal goed mag gaan. Hopelijk is die test morgen gewoon een stuk donkerder! @ Pinda ik zie helaas ook niks. Hopelijk kan je ook snel een knaltest laten zien! @ Isabel Olivia, ik zie een 2e streepje! Hopelijk wordt ie snel donkerder. @ Xnicolle, Ook bij jou zie ik een 2e streepje. @ Brix, sterkte meid
pindakoek ik zie niks.. lydia gefeliciteerd i sabel, ik zie wel iets maar vind hem te licht om er wat van te zeggen nog.. hopelijk snel een knaller! xnicolle voor jou eigelijk hetzelfde hopelijk snel een knaller! brix ken het gevoel.. sterkte meid!
Ik breek even in hoor Lydia WHAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! Wow.. Van harte gefeliciteerd meid! hihi stond even te stuiteren vanmorgen.. Jeetje, bij Jinthe zolang er over gedaan en nu gewoon meteen raak! Wow.. Geniet ervan meid!
@Pindakoek, ik vind het lastig... dan denk ik wel een streepje te zien en dan weer niet.. over 2 daagjes nog is testen?
idd dat heb ik dus ook....zie ik iets of niet....dus negatief dan hoor...over 2 dagen nog eens testen pinda!
Nee hij stond er wel meteen, ga nergens vanuit hoor maar zal het beste kado zijn ever! Vlg week zaterdag ben ik jarig..word ik 30..