Nou jij gaat morgen toch weer testen denk ik.. dus dan ziu je weer iets moeten zien en over 2 dagen moet er echt een duidelijker streepje staan...dus spannend!!!
waneer is nod Pin? ik denk wel wat te zien namelijk maar wel erg erg turen dat wel... gun het je van harte meid zou idd wel beste verjaardags kado ever wezen
Ik weet het niet pinda, ik wil heel graag wat zien, denk ook heeel ver weg wat te zien, maar twijfel er van de andere kant ook weer over.
Om heel eerlijk te zijn zie ik niets op de test zou het zooo graag willen, mijn duimen draaien voor je pinda!
@kleintje1985: Kan ook dat ik niet goed kijk maar je had gister toch een knallende test? Die van 17.30u?
kleintje, 9 & 10 maart lijken me positief hoor! teststreep net zo donker als controlestreep = positief
Ja dat klopt, maar heb m nu weer, of ik ga m niet voelen deze x, denk nog maar ff door klussen vant weekend
Hey meiden, zouden jullie even naar mijn ovu-testen willen kijken? Ik zit nu op CD 16, de vorige keer had ik een cyclus van 29 dagen en daarvoor 2 x 34 dagen. Ik weet dat de testen moeten "knallen", maar ik heb de vorige keren ook geen knallers gehad. Ik blijf sowieso even doortesten. Alvast bedankt!!
ik zou nog even doortesten, al lijkt het wel dat de 8ste je test behoorlijk dicht bij het positieve kwam!! Istie even donker? kan het zo moeilijk zien op de foto..
Hier mijn rijtje, maar let op!! heb pregnyl gehad, 5000 eenheden en dat was op zondag 26 februari....bovenste testje is van afgelopen maanda, en dus licht, daarna woensdag, en de laatste 2 zijn van vrijdagochtend en middag.... vanmorgen weer een gedaan en die is precies zo... Nou weet ik niet wat ik ervan moet denken, volgens de meesten hier (en via google gezocht) is pregnyl 5000 na zo'n 8 tot 10 dagen uit je lichaam. En dan zouden mijn testjes ook lichter moeten worden.....
Sas, ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor! was het wel een pregnylstreepje dan zou het veel lichter moeten zijn en NIET donkerder worden. Ik ga je dus feliciteren, voorzichtig nog, maar toch: gefeliciteerd meid, volgens mij ben je zwanger!
sas ik sluit me aan bij panter.. als het van de pregnyl zou zijn dan werden ze echt niet donkerder!! alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!
@ Panter, bedankt voor je reactie. Hij was de 8e inderdaad een stuk donkerder, maar niet even donker :s Ik had verwacht dat hij de 9e positief zou zijn, maar daar is ie weer een stuk lichter... Het zijn wel de gevoelige testen, dus dan zou ie moeten knallen toch? Hopelijk komt ie nog!
zoe, ik gebruik die gevoelige testen niet meer, want werd ook gek van die donkere streepjes die net niet donker genoeg waren. Ben weer over gegaan op de normale dipsticks en die werken beter. Misschien eens over nadenken? Doortesten meid, als ie niet net zo donker was dan was het hem vast niet! uitgaande van cyclus van 34 dagen kan je ei nog komen op dag 20...hou nog even vol met testen!
Bovenste is van gisteren. Onderste is van vandaag. De lijn is gewoon blauw, kwam na 2 minuten. Voor 2 minuten mag je niet aflzen, pas na 2 minuten. En de test moet binnen 10 minuten afgelezen worden. Hij staat er nog steeds! In het echt zie je een heel lichte uitloop maar die is wel echt heel licht.