ja kan het alleen nog niet echt goed bevatten.. Dat vond ik ook dat ie erg duidelijk was met middag urine ( daarvoor nog super veel gedronken.....) Maar moet echt nog effe bijkomen... Zou het nou echt ? Pfieuw
Ook nog middag urine, dan is die zeker duidelijk... ik kan wel snappen dat je het nog niet kan bevatten, je had er vast niet op gerekend
Op advies van jullie een kruidvattest er tegenaan gegooid. Alleen had ik net 3 thee op en wat mijn urine heel helder, ik twijfelde of er wel een 2e streepje kwam te staan door het vele drinken.......maar zie hier het resultaat! (helaas beetje slechte foto, met mijn telefoon gemaakt) Ik heb over 3 weken mijn eerste echo, hopelijk is het een plakbeebje!
@R85: gefeliciteerd!!! @thea: echt een wonder zeg door de prikpil. Misschien een teken dat het zo had moeten zijn? Las je hevige blog. Ik wens je heel veel sterkte toe, en dat er over 9 maanden maar een mooi kleintje in je armen ligt! Dikke knuf
Dank jullie wel voor de felicitaties! Morgen ochtend ga ik de digitale doen, ik kan niet wachten tot donderdag!
Ik,had ook een tuur restje, je zag Duijn heel vaag. 4 dagen voor nod, en 3 dagen voor nod ook nog een 'tuurtest' zeg maar, op nod een iets duidelijker streep en pas 3 dagen na nod een goed fotografeerbare streep. En zojuist een cb test gedaan en die geeft aan zwanger 2-3 weken. Dat klopt ook helemaal. Het belangrijkste is dat het lichte streepje, bij mij was de eerste meer aan de grijzige kant als roze, binnen de vijf min. Komt. Verderven je duidelijk signalen, k zou de hoop. Iet opgeven, wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit... Succes! Liefs, Hadassa
Wauw Thea! Dat was even een verassing! Had je al zo'n voorgevoel, omdat je er een testje gedaan hebt? Gefeliciteerd! R85: duidelijk hoor na 3 koppen thee! Feli