Die test is zeker positief hoor! Gefeliciteerd! En die krampen heb ik eigenlijk tot vorige week gehad en soms nog wel.
Haha, dat klinkt als hoe ik mijn posi test ervaarde Hij is toch echt positief hoor, en je krijgt naar 1 1/2 min geen indroger en krampies zijn normaal Spannend hoor. Best al een duidelijke streep!
Gefeliciteerd positieve testers. Super altijd om een positieve test in handen te hebben. Blij en toch nog onwerkelijk. Wie heeft ervaring met zwanger en kids zwangerschapstest? Alvast bedankt
Welke Ilja? De midstreamtesten van Z&K zijn wel oke, maar de (zogenaamd) extreem vroege dipsticks zijn bagger! Afgelopen maand was op mijn KV de teststreep donkerder dan de controlestreep en toen moest ik op de vroege dipstick van Z&K echt met een vergrootglas op zoek naar een schaduw...
Ik heb inderdaad de vroege dipstick testen. Kun je daar ook vals positief mee testen? Ze zijn dus bagger daar was ik wel al bang voor. Hoeveel HCG heb je nodig als deze positief is? Alvast Bedankt
Nou... Ik zou eerder andersom zeggen! Dat je negatief test terwijl je wel zwanger bent. Als jij dus iets WEL iets op een dipstick van Z&K dan zou ik daar stiekem wel blij van worden... Heb je geen foto?
Gefeliciteerd Juliaaa . Ik had 2 dg voor nod ook zo'n test en ook ongikrampjes. Dag voor nod ook en op nod ook. Buik is sinds na nod stuk rustiger .
@julia dat is écht geen indroger hoor!! Gefeliciteerd! @ Ilja, ik heb niet zulde goede ervaringen met z&k dipsticks. gaf bij mij vals posi aan... maar test je niet te vroeg?
De test werd steeds donkerder. Heb de testen elders geplaatst. Alleen die van vandaag was bijna niet te zien. Ik doe woensdag nog een test. En zal even die van kruidvat halen. Die heb ik bij de vorige zwangerschap ook gebruikt. Toen was deze 10 dagen na eisprong positief. En 16 dagen na eisprong knal positief. Denk doe eens wat anders hadden een leuke aanbieding. En was erg te spreken over de ovulatietesten. Maar goed zo zie je maar weer. Hou het nu voortaan mooi bij kruidvat. Ben inderdaad wel vroeg met testen. Maar er zijn wel meer die vroeg testen. Merk wel dat je het beter niet kunt doen. Maakt je erg onzeker. Maar wachten is ook zo moeilijk. Kennen jullie dat? Zijn er wel meer die vroeg testen? En hoe vroeg test je dan? Alvast bedankt
hahaha leuk Gefeliciteerd! En niet druk maken over die krampjes hoor.....er gebeurt nu een hoop daarbinnen en dat voel je!
Zie vaag wel iets. Maar is dat even dik als die andere streep. Of een dunner streepje van de plus. Hij lijkt dunner. Is ie even dik dan zou je zeggen streepje is streepje. Maar goed zou voor de zekerheid over een paar dagen weer testen. Duim voor je
hij is wel even breed he? Dat is een goed teken ... dunne lijntjes is meestal vals positief! Stond die streep er gelijk?
@ Louan, ik zie een heel licht lijntje dat wel even breed is als de andere strepen... Morgen een kv 2 voor 5 halen! @ Ilja, vroegtesters genoeg hier hoor, maar hoeveel dpo zit jij, 7? En je hebt pregnyl gehad, had je een van de vorige dagen een witte test? Ik duim voor je! ]
Thnx dames maar ben nog helemaaaaal niet gerust.... die test heb ik sowieso 4dgn voor nod gedaan met middagurine....ik voelde me al dagen niet lekker dus dacht even snel te testen.. en dan nog eens binnen 5 minuten ben ik weggegaan(was op werk) en in 2de pauze ging ik dus kijken en zag duidelijk een plus (in het echt is ie duidelijker) dus weet het niet...