Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames,

ik heb een vraagje....24 januari ben ik weer ongesteld geworden na mn mk 6 dec....
    2 t/m 17 feb hebben we ovutesten gebruikt, maar deze gaven geen duidelijkheid en geen knaltest...we hebben die periode wel om de dag of om de 2 dagen geklust, maar op een gegeven moment was na 8 x ook wel de lol er vanaf...(bij ons althans:))
    22 t/m 7 maart heb ik bruin/roodbruin/lichtroze/oudrood bloedverlies gehad wat gemakkelijk in mn maandverbandje te verdragen was..twas alsof je als laatste dag ongesteld bent...
    Nu weet ik van mn vk dat de cyclus aardig kan rommelen na een miskraam..maar gister dacht ik, laat ik eens een ovulatietest gaan doen..misschien geeftie wat duidelijkheid...kzat gister namelijk op dag 47 (voor mn mk 28-30-32 en na mn mk 49)....

En wat is het resultaat: zie foto....Heel bizar...weet niet goed wat ik ervan moet denken....al 2 dagen echt knaller dan knal testen...alleen vanochtend even duidelijk als de controle streep....
    ik ga morgen nog een zwtest doen...gister had ik na 1,5 uur en schoongemaakt met wat druppeltjes water (omdat de helft van de test licht roze uitgeslagen was) een mini streepje, maar ga er vanuit dat dit een indroog streepje is!!!!
    als deze morgen niet positief is en mn ovutesten zijn dat ook niet, wacht ik tot het weekend minimaal...en bel ik vrijdag mn vk op omdat ik dat had afgesproken als ik nog niet ongesteld zou zijn...aangezien ik dan op dag 53 zou zitten....

Testen zijn steeds om 12u (eerste van de dag) en om 18u (tweede van de dag) gedaan...dit ga ik zoiezo morgen weer doen als mn zwtest negatief is...

wat is jullie mening????

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mooie test gefeliciteerd

3. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    feli positesters...

uh spannend, betekend dat niet dat je ei gaat springen???
    zelf geen ervaring met die dingen. suc6

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik was al een dag over tijd en toen zei mijn vriend " moest jij gisteren niet ongesteld worden?" maar ik had echt een ongi gevoel, beetje hoofdpijn niets anders dan normaal.. Toch naar een restje gedaan en nu last van oefenweeen :D bij mij kwamen met week 6 pas de kwaaltjes..

Maar gefeliciteerd!

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sas heb ik bij jinte ook gehad.. ( tot de bevalling ;) ) en nu kan ik me nog niet beseffen dat ik zwanger ben dus die gedachtens komen denk als ik een echo heb gehad :D!

6. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ik ben nu ook nog onzeker hoor! Vind het altijd wel eng, je hoort zulke nare verhalen, dat je denk ik niet eerder gerust bent voor je eigen gevoel als je je kleintje veilig in je armen kunt houden na de 40 weken. :)

Spannend22: het lijkt er indd op dat je een eisprong krijgt?? Aan de testen te zien in ieder geval. Voel je je eisprong?

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes vandaag testers!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Whaaaa Kon me vanochtend niet meer inhouden en heb een CB test gedaan!! :D:D:D

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    Gefeliciteerd!!!!

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd!

11. scrat

scrat Niet meer actief

ja dat heb ik ook. heb vannacht zelfs gedroomd dat ik een ernstige bloeding had (miskraam?).. gelukkig was er niets te zien toen ik naar de wc ging en was de lijn op de test nog duidelijker. :)

@positesters gefeliciteerd! :)

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd Stitch!

13. moontje77

moontje77 Bekend lid

14 dec 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    gefeliciteerd stitch!

14. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd stitch!

@Ilona en?

15. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Gefeliciteerd Stitch!!

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Gefeliciteerd positesters!!

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere!!!!!!!

18. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Vandaag NOD en net een testje gedaan (net wakker :D). Graag jullie mening!!
    Bekijk bijlage 229774

Heb echt het gevoel ongesteld te worden en al een paar dagen 1 x per dag een drupje bruin sluim bij het afvegen. Enige kwaaltje zou kunnen zijn dat ik al de hele week extreem moe ben.

19. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Ik zie een streep!! morgen/overmorgen nog een testje?
    Heb je gisteren avond veel gedronken?

20. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie wel wat....welke test is dit?
    En is het streepje roze lijkt zo grijs?

Deel Deze Pagina