@ juliaaa: gisteren gewoon normaal gedronken. Had gisteren ook een test gedaan maar die was wit... @ Cindy: Nee in het "echt" is ie roze, en ook breder dan al die indrooglijntjes die ik ooit al had. Alleen zo moeilijk om daar een goede foto van te maken. Heb er wel 10 gemaakt, maar beter dan dit krijg ik em niet...
Ik zie wel wat, maar erg licht voor NOD, overmorgen nog eens proberen, dan moet ie iig donkerder zijn.
sweetdreams moet ie echt knallen op nod? Zoals ik zei, in het echt is ie echt duidelijk... Heb net ook een foto naar vriend gestuurd, maar die kan het ook niet echt zien. Stomme foto's met mobiel ook...
@Liefjes, ik zie hem duidelijk hoor! Alleen vind hem ook erg licht voor op NOD... Maar dat hoeft niks te zeggen.. Gewoon over 2 dagen nog eentje doen
Liefjes, ik zie hem ook hoor en ik zelf testte pas een week na nod positief bij mijn zoontje dus gevalletje van langzaam hcg. Misschien bij jou ook het geval. Ik duim voor je!!
Thanks! Spannend dus, nog even afwachten. Vind dit zo naar... die onzekerheid. En heb nu de neiging om elke 5 min naar toilet te lopen om te controleren of ik nog niet ongesteld ben
een test hoeft op nod niet te knallen hoor. ik heb een cylcus van ongv 31 dagen. 26 ste was mn nod. 27 ste eerste test en dat was zoals zie hieronder Bekijk bijlage 229783
Die van mij is net ietsje lichter dan die van jou van de 27ste. Nog even afwachten dus! En mijn testdrang tegenhouden
Nee, absoluut niet. Maar ik vind een vaag streepje iets anders dan een licht streepjes zoals bij Thea23. Bij jou test zie je wat maar ik zie niet een duidelijke grens van het streepje zoals bij de test van Thea23, dag na NOD. Maar je zal mij niet horen zeggen dat het onmogelijk is. Bedoel meer te zeggen dat je voorzichtig moet zijn met eventuele vreugde. Ik had vorige week zondag/maandag al vrij duidelijke testen, maar erg licht voor 14/15 dpo. Vervolgens werd ik dus gewoon ongesteld een dinsdag. Daarna zijn hier nog 2 mensen geweest met zulke testjes en als ik dan voorzichtig reageerde door mijn ervaring kreeg ik commentaar dat het geen knaltesten hoeven te zijn met nod, maar ik kreeg wel gelijk, want bij beiden was het mis. Over het algemeen moet de streep dan gewoon duidelijk zijn en niet moeilijk op camera vast te leggen. Ik weet hoe die onzekerheid voelde, zat vorige week maandag in precies hetzelfde schuitje, maar het enige wat je kunt is afwachten.
Bedankt voor je nuchtere reactie sweetdreams. Weet dat ik nog niet in volle vreugde kan uitbarsten, gelukkig doe ik dat ook niet! Tuurlijk is het leuk om een streepje te zien (ook al is het licht/vaag), maar ik ben wel zo realistisch om te weten dat het morgen zo mis kan gaan of dat ik "gewoon" ongesteld word. Ik moet dus gewoon nog even een paar dagen afwachten... Hoe moeilijk dat ook is! Maar toch... ergens ben ik ook een beetje blij, maar vooral onzeker!
Gefeliciteerd stitch . Liefjes, is het vandaag echt je nod? Geen verlaat ei ofzo? Ik zie wel iets, maar erg licht. Vind um lichter dan die 1e van Thea. Morgen nieuwe test. Ik hoop dat die donkerder is .
wat is er dan zo erg aan zo licht testen? Als je hcg zich nu niet voldoende opbouwt dan is het niet echt goed....maar je eerste test licht...donker...dat maakt toch niks uit?
Zonnestraal, vandaag is inderdaad mijn nod. Maar goed, je weet nooit of ie in 1 keer een dag eerder of later is. Test is inderdaad wat lichter dan die van Thea, maar zij zat bij de eerste test 1 dag na nod toch?
Daar is niks mis mee, maar over het algemeen gezien test je op je nod gewoon vrij duidelijk als je echt zwanger bent/blijft. Daar kun je hele discussies over voeren en er zullen hier zeker zijn die bewijs hebben rondlopen, maar het gaat over het algemeen. Het is niet voor niks een gegeven dat je vanaf nod kunt testen. Dat zou niet gezegd worden als veel mensen dan nog een tuurtestje hebben. Als ik het goed heb hadden Brix en Mieks afgelopen week ook zulke testen en zei ik ook dat de test erg licht was voor het aantal dagen na dpo of nod, toen reageerden sommige hetzelfde als jij (niks mis mee overigens) en bij beide ging het mis.
Ik zei volgens mij dat je testen niet echt duidelijker werden en dat is iets anders dan licht testen .... Ik test zelf ook licht op nod en zie het vaak genoeg Is hetzlfde verhaaltje dat als je een knaltest hebt op nod je dan zwanger zou zijn van een tweeling
Alle positieve testers gefeliciteerd. Mijn vriendin kwam hier net en ze zegt denk dat ik zwanger ben. Dus ja ik heb testen liggen. Test graag hahahahaha En ze deed een test. Hij is erg vaag. Zwanger en kids is ook erg vaag heb ik gehoord. Heb nu niet anders liggen. De ene was niet echt duidelijk. Dan doe je nog 1 en die was net zo. Zien jullie iets? Alvast bedankt