Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Licht testen op nod is niet niet erg. Als de testen licht blijven kan dit een slecht voorteken zijn. De eisprong kan bv ook net iets later zijn geweest of de innesteling of what ever.

Ik ben bv 2 dagen terug gezet naar aanleiding van echo terwijl ik dmv ovutesten en tempen heel zeker ben van mijn eisprong. En vanaf 9dpo testte ik al positief, uitgaande van de echo is dit eigenlijk onmogelijk. Maar theorie en praktijk zijn blijkbaar niet altijd hetzelfde.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ilja27, ik zie heel lichtjes een 2e streepje. Mijn ervaring met zwanger en kids is dat ze inderdaad niet zo gevoelig zijn als ze beweren.
    Met kv testte ik veel duidelijker. Zelfs de cassette test van zwanger en kids was duidelijker dan die dipsticks.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zie wel wat, de bovenste is wel de duidelijkste.
    Is dat de Zw&kids? Heb je niet nog een KV 2v5 voor dr liggen???
    Als die bovenste echt positief is, moet een KV test een duidelijke streep geven.

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ja klopt, en ik vind licht testen iets anders dan vaag testen. Als je bijvoorbeeld de 1e test van stitch zag, 5 dagen voor NOD, zag je gewoon een superlicht streepje maar wel een streepje met een duidelijke grens.

Nogmaals, niks is onmogelijk en ieder vrouwenlichaam is anders, maar erg vaag testen op/na nod is meestal geen goed teken.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vind de bovenste het duidelijkst!
    Ik denk wel een roze en brede streep te zien.
    Even een kruidvat testje doen!
    Is deze dame overtijd?

Anders zet hem eens in negatief!!

6. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar de test die hier nu voor mijn neus ligt heeft een duidelijk afgebakende (maar lichte) streep. Dus die duidelijke grens is er bij mij ook. Vind dit dan ook meer een lichte test dan een vage test. Al zal de foto die ik hier geplaatst hebben dat niet goed laten zien.

Maar goed, het blijft afwachten.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Sweatdreams, ik heb de test van liefjes nog even extra goed bekeken, dus bewerkt/vergroot/negatief gezet enz.. en dan zie ik toch een duidelijk streepje met een duidelijke grens. Klinkt een beetje vaag, maar je snapt hem vast wel.

Ik begrijp wel waarom je terughoudend en voorzichtig bent, dus ik zeg dit niet om in discussie te gaan maar was wel nieuwsgierig dus vandaar mijn reactie.

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

liefjes, je bent gewoon zwanger hoor meid! sommigen maken snel hcg aan en andere langzaam.
    test gewoon overmorgen nog eens en als de test donkerder wordt zit het goed meid;)
    gefeliciteerd nog!

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben benieuwd of jullie iets zien?

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik zie niks jane;) maar zie jij in het echt wel een streepje?

11. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Nee, ik zie helaas niks jane.

ilja: op de bovenste test zie ik wel iets.

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Soms denk ik vaag schaduw streepje te zien, maar niets duidelijks, maar aangezien jullie getrainde ogen hebben :D

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie ook niks jane, helaas!!

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

Helaas jane ik zie ook niks //

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    liefie, Je bent 7 dpo, wat verwacht je te zien?? Als het raak zou zijn, begint het zich nu net in te nestelen, dus nog veel te vroeg voor hcg. Ik zie echt niks, heb em proberen te bewerken, alle kanten op, maar nee, echt niet. Zorg gewoon dat je geen testen meer in huis heb, je krijg hier alleen maar een negatief kutgevoel van.

16. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jane, ik zie ook niks... sorry!

Ohh meiden, ik heb net een CB digitaal gedaan (niet met zwangerschapsduur) en die geeft aan niet zwanger... Stom van me om dat te doen natuurlijk... Het was niet meer ochtendurine. Lees nu wel dat CB wat meer nodig heeft. Ook nog een kv5 gedaan en die geeft hetzelfde resultaat als vanochtend. Roze, lichte maar wel brede streep (geen pennestreepje dus).

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik weet het.. Lekker stom...

18. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Nee sorry, zie echt helemaal niets

19. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh, niet stom, begrijpelijk... Ken het gevoel!

20. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Ik zie hem!

Deel Deze Pagina