hallo, graag zou ik wat reacties op deze test willen hebben? welke testen zijn eigenlijk het gevoeligst? kan iemand me dat vertellen? ik hoor graag van jullie
is de test wel goed doorgelopen? Ik vindt het iets te ver naar rechts het streepje.... Misschien eens wat druppels water erin doen om het gele weg te krijgen
Ik zie hem ook duidelijk. Weet niet of hij te ver naar rechts staat. Vraag is, hoe snel kwam de lijn opzetten, binnen de 5 min. De kv testen zijn zo'n beetje het gevoeligst geloof ik. En nog goedkoop ook, mooie bijkomstigheid. Hoeveel voor nod zit je momenteel, of na nod, kan ook natuurlijk?
Ff off topic hoor... Hier turen we vaak naar de testjes, nu tuur ik heel vaak naar mijn banner, ziet er zoooooo lief uit vind ik....
hoi het streepje stond er binnen een minuut. ik was op dat moment 9 dagen overtijd. mijn ovulatietest was positief op 5 feb dus dan ongeveer 24 a 36 uur tot eisprong dus 5 feb gelijk de ZI gedaan. en op 12 feb had ik wat bruinverlies absoluut niet hetzelfde als ongie. ik moest eigenlijk dan de 16 de ongesteld worden maar helaas, niks. tot op vandaag geen ongie te zien. misschien toch iets te vroeg getest dan. ik weet het niet. vandaag de duurdere test van kruidvat gedaan en die gaf geen plus dus nu weet ik het ook niet meer maar weer een paar dagen afwachten. ik zie toch echt op die van 2 voor 5 wel een streepje. kan iemand me vertellen of ik dan te vroeg getest heb en hoever ik dan eventueel zwanger zou kunnen zijn, als ik de vorige menstruatie aan houd dat was 19 januari. ik hoor graag van iemand groetjes
Thea.. Jeetje 3x door de pil joh? phoe nouja, hij is wel erg duidelijk. Dus gefeliciteerd! R85.. Wauww gefeliciteerd
@Angela: als je 05-02 je ei hebt kan je op 16-02 toch nooit je nod hebben? Op 19-02 was je dan pas 4 weken zwanger neem ik aan, en nu 5+1 als het goed is volgens mij moet de fase na je ei minimaal 14 dagen zijn wil je zwanger raken toch?
5 feb posi ovutest is dus rond 7 feb je eisprong. Dan gemiddeld 14 dagen erbij kom je op 21 feb je NOD. En daar zit je dus nu 6 dagen overheen! Maaruh ... heb je na 5 feb nog doorgetest met de ovutesten? Want het kan maar zo zijn dat het eitje heeft geprobeerd te springen, maar toen niet is gelukt en dus later (misschien op 12 feb vanwege de donkere afscheiding) is gesprongen. Dit had je overigens alleen met zekerheid kunnen weten als je ook van de temp methode gebruikt maakt Stel nou dat je eitje op 12 feb is gesprongen, dan zou je dus gisteren je NOD hebben en zou je nu 1 dag overtijd zijn.
wat een gedoe he zo'n vrouwen lichaam? ik ben niet verder gegaan met ovulatietesten nee dat klopt. maar hoe lang leeft het zaad dan in je lichaam, zeg maar? ik wachte het maar even af en zal van de week nog een keer testen. groet angela33
Angela ik vind het niet echt een roze streepvolgens mij is deze dan ook niet als positief te beschouwen. Heb je niet nog een andere test? Ik denk als je zolang overtijd bent dat je toch echt wel een dikke streep moest hebbenp