Mieks.. Wat ontzettend balen zeg sterkte! Wondertje.. Ik vind de streepjes ook dun. Ze moeten wel even breed zijn toch.. Zonnestraal.. Heeeeeeeeel mooi! Rosa.. Ben je echt zeker van je eisprong op 4 maart? Want jullie zitten in ronde 2.. hiervoor aan de pil geweest toevallig? Julia.. Gefeliciteerd! Louan.. Een hele voorzichtige felicitatie.. Ilona.. Gefeliciteerd! Lovepeet.. Zulke streepjes heb ik de hele maand door op mijn ovu testjes! kan dus wel de gehele cyclus.. Stitch.. Heel duidelijk zo he die woorden.. Gefeliciteerd Liefjes.. Ik zie wel een tweede streepje ja.. over 2 dagen weer testen en hopelijk is ie dan donkerder Jane.. Ik zie niks. Is het niet erg vroeg om te testen gezien je banner? Edit.. ik zie al dat je op zo'n vraag hebt gereageerd.. sorry!
ja hoor ik zie hem, en dat is niet met eerste urine dus als jullie ff een KV 2v5 halen zal hij veel duidelijker zijn. Dat was bij mij ook zo @Jane, sorry ik zie niks maar je bent ook wel heel erg vroeg
Gefeliciteerd posi testers! Volgens mij zat er wel degelijk een zwangerschap bij mij, vannochtend getest, met 2e urine en toen bruinverlies..en nu bloed Door naar ICSI dus...
Ik zie het zelf nu ook niet, maar op de foto van mn telefoon en in het echt zag je duidelijk roze streepje..achja doet er nu ook niet meer toe..
Pinda, no offence maar volgens mij zie jij vaker streepjes die er niet zijn... Ik denk dat je gewoon ongesteld geworden bent meid! Ik hoop dat de ICSI uitkomst brengt voor je en dat je snel een mooie dikke buik hebt!
@Jane: ik zie nog niks meid, maar dat zou ook een megawonder zijn op 7 dpo! Geduld meis! ps heb je nog fysiek last van wat er vorige maand gebeurd is of is het echt volle kracht vooruit?
ik wil niet vervelend doen hoor,maar als er echt een duidelijk roze streepje stond waar is die dan heen nu?
Sorry Pindakoek, maar ik zie hier helemaal niks op...zelfs als ik em bewerkt met van allerlei effecten niet.
Vanmorgen een test gedaan met de DA eigen merk, een licht streepje binnen de tijd, iemand ervaring met deze testen zijn ze betrouwbaar. Ik heb in okt '11 een miskraam gehad en in jan ''12 een bbz dus ik vind het erg spannend
zie zeker iets op de bovenste...de onderste is net beschadigd waar je iets zou moeten zien he...dus moeilijk te zeggen of ik daar ook iets op zie
Liefjes, trek je er niks van aan. Je test is licht en niet vaag gewoon een positieve test dus. Dat terughoudend zijn is natuurlijk goed advies. Maar goed dan kan je aan de ene kant beter je hele zwangerschap terughoudend zijn, want je weet maar nooit ! Hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep. Lydia, wat leuk dat je zo snel weer zwanger bent ! Was jij nu ook de dame waarbij het langer duurder omdat je vriend op uitzending was of sla ik de plank mis ? Pindakoek, zie helaas niets ook niet op je testen die je hiervoor heb gedaan. Dus denk niet dat er een zwangerschap heeft gezeten hoor ? Of basseer jij een zwangerschap op een negatieve test? Ilja, ik zie ook iets heeeel lichts op de bovenste test, de onderste niet zo ?! Alle positesters gefeliciteerd !! Zo fijn om zwanger te mogen zijn.
Ja sorry ben het met het laatste zinnetje niet met je eens Maar goed laten we on-topic (tja is het eigenlijk ook he hahah) blijven