Heeft idd veeeeeel meer hcg nodig! Pas hiermee gaan testen als je een duidelijk streepje op de kruidvat hebt hoor... Morgenvroeg zou ik weer met een kruidvat testen of het beste een dagje extra wachten
Pinda en Jane, ik zie helaas niets. DA- testen zijn volgens mij wel goed hoor! Maar ik vind de kv 2v5 toch supertesten, probeer eens zo een suc6!
Vanmorgen deze test gedaan, 3 dagen voor NOD. Ik denk er iets op te zien maar heel vaag......... Hoop dat de foto duidelijk genoeg is. Jullie mening?
Hahaha ik ook niet bij mn mk teste ik 2 dagen overtijd super super duidelijk met CB+ en dat was met 5 weken al gestopt met groeien. Deze zwangerschap weer met 2 dagen overtijd een kruidvat + test gedaan. Streepje was duidelijk zichtbaar, maar nog wel licht. En tot zover gaat de zwangerschap nog steeds goed.
Heeft ook niks te zeggen hoor als je testen nu niet duidelijker worden dan zit het meestal niet goed....
Zou er iemand in mijn album willen kijken? Vind zo stom om weer een wazige foto te plaatsen. Dit is trouwens toch 1 van de beste foto's die ik kon maken. Morgen vroeg ga ik weer testen! (Als ik zo lang kan wachten, hihi!) Foto blijft onduidelijk, stomme telefoon camera!! Grr. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56724-albums8256-picture54581.jpg
Heeft ook nog met de groei van je kindje te maken. Ik ben 3 dagen vooruit gezet, terwijl ik ook precies weet wanneer mn eisprong is geweest.
groeit niet iedere kindje in de eerste 12 weken precies hetzelfde? Daarom maken ze toch ook juist dan altijd echo`s....