Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    #1861 Jane1981, 12 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2012
    Nou ik post pas weer een foto hier als ik zelf duidelijk wat zie, anders word je door bepaalde personen uit gelachen.
    En dan doel ik niet op alle dames in dit topic.
    Dat er geen streepje te zien is prima ik zag ook niets maar om nou uit te gaan lachen wegens vroeg testen....

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jep zwanger hoor :)

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    wauw joyce!! ik zie zeker een streep!! hoop dat het nu goed gaat allemaal!!

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jeetje wat een testen weer. Jane en pinda bij jullie zie ik echt niets helaas. Marcia bij jou zie ik misschien iets maar niet rozig.
    Bij alle andere zie ik wel een tweede streepje.
    Julie iig gefeliciteerd en voor alle andere over 2 dagen nog eens esten.

Xxx joyce

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    juliaaa ik zie bij jou echt niets hoor :D

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heb ik er express overheen gelezen dat iemand jou uitlacht ?!:(

Wat fijn trouwens dat je zo snel na je bbz een eisprong hebt gehad, wauw. Hoop dat je volgende week ( of eind deze week als je je echt niet kan inhouden ) een mooie posi test hebt. Zou zo fijn zijn na het slechte nieuws wat de gyn drie weken geleden bracht.

Juliaa, wauw wat een mooie test !!

Joyce, deze is zeker een stuk duidelijker !!!

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Jane, ik heb ook nergens een bericht gezien waarin je uitgelachen werd??

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nee was ook niet in dit topic, was in topic wat ik geopend heb, maar wel naar aanleiding van de test die ik hier geplaatst heb.
    De dame in kwestie weet t vast wel.
    Maar kwetsend genoeg.

9. Feli posi testers!

Jane waarom moet je dat dan hier melden terwijl dat niks met dit topic te maken heeft? Daar is t hier toch niet voor bedoeld. Zorg je alleen voor onrust.

Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen.. Vind het erg knap en stoer van je, na mijn miskraam was ik er geestelijk niet aan toe om meteen weer door te gaan, en jij hebt nog wel operatie en alles gehad. Dus knap van je meid echt! Wel ook aan jezelf denken he!

10. LilaLien

LilaLien Niet meer actief

Lydia gefeliciteerd je kent me nog van heeeeeeeeeeeeeel vroeger op't nod-forum (voor de veranderingen).;)

Dames gefelicteerd die het zeker weten !!!!!!!!!!!!!!!

Dames die in onzekerheid zitten nog even geduld en dat is heelmoeilijk als je het heel graag wilt maar het komt wel!!

Sommige testen zijn idd.onduidelijk maar dat komt soms door slechte weergave camera /telefoon of mislukte test (met urine).

Maar als er iets is op te vangen komt dat zeker tevoorschijn en de mensen hier zijn er om jullie hun eerlijke mening te geven ook al is die mening soms niet die je zou willen horen (als het echt negatief is e).

Kom hier al lang (vroeger andere nick)en ja ik vind ook dat men geen jaja moet zeggen als het er niet is (zoals bij Pinda bv.)
    heb hem in't negatief gezet en zag niet iets ,vorige testen ook niet en dan vind ik dat je ook niet mag zeggen een vmk* ook al zou je zo erg wensen dat je zwanger was om het zo te zeggen om maar aan te tonen dat je zwanger bent/was dan moet je echt hulp gaan zoeken (vriendin om te praten of deskundige hulp).

Wens voor iedereen een + test en een gezond babietje toe !!!!

11. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    deze niks te zien, mara je andere post wel hoo!!!! gefeliciteerd!!!

de 1e foto was zeker een Z & kids test?? (zelf ook slechte ervaring mee, zelf 3 dagen na NOD nog geen positieve test, en zie banner... :))

12. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    denk ook wel iets te zien..... heb je geen printer met een scanner??? dan kan je de test onder de scanner leggen, dan heb je een super duidelijk resultaat...

13. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    haha oeps had ik ook al gezegt maar jou bericht nog niet gezien :p

14. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik denk omdat we allemaal zullen denken dat Jane van de aardbodem is verdwenen als ze geen testjes meer plaatst:D En dat willen we niet.

@julia...ik zou em even schoonmaken met water, misschien dat er dan wat zichtbaar is:D Gefeliciteerd!!

@ andere positester (weet niet alles meer): Gefeliciteerd!!

Van mij deze ronde ook geen testjes, want mn kapotte camera zaterdag weggebracht en kan 4-6 weken duren:x. Ga deze ronde toch niet voor Nod testen........denk ik;)

15. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    feli positesters

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    meiden, ik begin het nu te geloven..... ik ben ZWANGER!!!
    Bedankt voor het meekijken naar mijn testjes : )

meiden die posi hebben getest: van harte!

17. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Nog positieve testen vandaag? Ben benieuwd!!

Hier vanochtend nog een keer getest. De kv5 lijkt ietje donkerder, maar dat weet ik niet zeker. De streep staat er in ieder geval weer. De CB digital gaf weer niet zwanger aan... :(

Foto maakt het voor jullie ook niet duidelijker denk ik... Bekijk bijlage 230054

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    voor 2 dagen overtijd vind ik hem wel heeeel erg licht

19. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hoi Liefjes,
    Het lijk idd wel of hij iets donkerder wordt. Je HCG verdubbeld om de 2 a 3 dagen dus het kan heel goed zijn dat je morgen of overmorgen pas echt verschil gaat zien.
    Ik zie wel echt een streep hoor en hoef daar niet heel moeilijk voor te kijken!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie hem hoor!
    Gefeliciteerd.

En indd voor de CB is hij veels te licht.
    Moet je echt nog een paar dagen mee wachten,zonde geld dus!!

Deel Deze Pagina