Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Thanx lilalien je naam komt me indd bekend voor :)

2. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Liefies, gefeliciteerd hoor!! En we weten natuurlijk nooit of je al echt overtijd bent.. wie weet is je eisprong toch iets later gweest?

3. Liefjes

Liefjes Actief lid

17 okt 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor de geruststelling...
    Zit er alleen echt mee dat hij niet echt donkerder is geworden. Wat kan het betekenen? Dat de zwangerschap niet door zet? Of zie ik dan te veel de neatieve kant?

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ben jij niet degene die dit deel van t testtopic had geopend? Van harte meid! Brusje: goed blijven plakken!!

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

je bekijkt het nu te negatief..
    ik zou tussen testen 2 dagen inlaten.
    niet sochtends/smiddags/avond testen .;) dan heb je een duidelijke vergelijking .

Je streepje is zonder te turen te zien en op foto zijn ze altijd lichter dan dat ze in werkelijkheid zijn :) zou overmorgen nog een test doen dan heb je beter vergelijkings matriaal
    en als die donkerder is STOPPEN MET TESTEN!

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

liefjes ik vind hem vandaag wel donkerder,je bent gewoon zwanger meid!

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Liefjes, ik vind het teststreepje wel heel licht.(wel duidelijker dan gisteren) Hij lijkt op de foto ook niet echt roze. Is hij in het echt wel goed roze en binnen de tijd? Weet je ook wanneer je eisprong precies was?
    De CB moet je nog even niet meer doen hoor. Daarvoor moet de kv echt duidelijker zijn.

8. cindybaby71

ik snap eerlijk gezegd niet waarom je haar zo onzeker maakt met dit antwoord? de test is gewoon duidelijk roze en zonder te turen en als je goed kijkt is hij ook veel duidelijker dan gisteren;) ze worden donkerder en dat is belangrijk niet of je op je nod een knaltest hebt. een streep is een streep en dus zwanger.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Liefjes: ik teste bij mijn 1 na laatste zwangerschap nog negatief 4 dagen na NOD,op de 5de dag na NOD teste ik pas positief.Ik zeg ZWANGER!!!:)

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jazeker :):)

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Oh sorry dat is echt niet mijn bedoeling hoor.
    Ik heb gisteren ook op haar testen gereageerd en denk ook zeker dat ze gewoon zwanger is hoor. Alleen op deze laatste foto lijkt het streepje minder roze dan gisteren. Vandaar mijn vraag. En ik vraag ook naar haar eisprong omdat ik denk dat die weleens later geweest zou kunnen zijn. Omdat haar testen best licht zijn en de CB niet zwanger zegt terwijl ze al overtijd is. Misschien maakt ze weinig hcg aan of is de eisprong later geweest. Uhm ik kom er niet helemaal uit wat ik bedoel geloof ik...
    Ik probeer mee te denken waarom de cb niet zwanger zegt, terwijl ze wel zwanger is. Een streep is een streep maar ik denk dat ze zelf ook liever een iets duidelijkere test had gewild, zeker een positieve cb.

12. Alita

Alita Niet meer actief

heel stom....maar hij lijkt scheef?

13. Alita

Alita Niet meer actief

wordt wel duidelijker! De cb had je nog niet moeten doen.....even wachten tot je een duidelijke streep krijgt.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Hey en nu moet je eens stoppen met dat kinderachtige gedrag ...sorry hoor....je bent wel erg snel op je teentjes getrapt en het was helemaal niet zo bedoeld en het stond er ook niet op die manier...

Je uitlachen hoe kom je erbij.......en een pb kon niet ipv het hier neer te zetten....zal ook niet meer op je reageren ...... jeetje sorry hoor....maar vindt het echt kinderachtig dit.

15. cindybaby71

ik bedoelde het ook niet slecht hoor;) het is gewoon moeilijk om zich in woorden uit te drukken waardoor sommige dingen misschien verkeerd overkomen;)
    ik bedoel alleen maar dat sommigen pas later duidelijk testen en zolang de testen donkerder worden zit het wel goed,en de cb heeft gewoon wat meer hcg nodig:)

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry hoor,

Ik mag me er misschien niet mee bemoeien, maar is het niet veel leuker als we gewoon op elkaar reageren. Tuurlijk kan er misschien iets eens een keer wat ongemakkelijk omschreven staan. Maar uiteindelijk bedoelt iedereen het goed en wil de ander er mee helpen en soms kan dat misschien confronterend zijn, misschien kinderachtig, misschien sarcastisch overkomen, maar alles is goed bedoelt naar mijn mening.

Xxx joyce

17. Alita

Alita Niet meer actief

kom maar op met de testjes.....ik wil turen hahahaha

18. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou nou, heetgebakerd sfeertje hier vanmorgen :cool:

@liefjes: ik sluit me aan bij Rosa: ik vind hem voor overtijd ook niet echt spetteren... Ik hoop dat ie snel donkerder wordt!
    En ik doe nog even een duit in het zakje voor wat betreft het sfeertje: Ik word altijd een beetje moe van die mensen die zeggen "ik testte ook pas een week na NOD positief!" of: de nicht van mijn buurvrouw had ook pas ver na haar NOD een lichte streep"
    Over het algemeen genomen moet je gewoon op je NOD een duidelijke test hebben anders zit er vaak iets niet goed. Traag HCG aanmaken komt echt niet zo vaak voor als sommigen ons hier willen laten denken.

Van mijn miskramen waren er 2 waarbij duidelijk de strepen licht bleven en ik dus eigenlijk al wist dat het hommeles was. En zie mijn handtekening: het was ook hommeles...

19. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Heet hoofden:) hihi
    Sorry allen;)

Liefies, ik zeg zwanger hoor;) En misschien zit je er naast met je eisprong!! En eeen streepje is een streepje en die krijg je met hcg, dus dat zit goed! Zolang hij niet lichter wordt gaat het goed toch? Lekker genieten meis!

20. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @liefjes, de test van vandaag is duidelijker hoor, gefeliciteerd! inderdaad nog te vroeg voor een cb digital. Probeer donderdagochtend weer te testen. Wie weet is je eisprong net wat later geweest dan je dacht.

Deel Deze Pagina