Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Tsja. Mijn verloskundige zegt dat een streep een streep is, hoe mager ook. Zo vroeg kan het nog mis gaan maar het kan ook goed gaan! Afwachten dus en geen bloed geeft moed. Een kleine gefeliciteerd alvast met de positieve test van vandaag!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het is allemaal de schuld van de hormonen!:p

3. Alita

Alita Niet meer actief

idd een goede streep komt alleen als je zwanger bent....dus dat ben je!

4. Alita

Alita Niet meer actief

hahah lekker makkelijk:p
    wat moet ik dan zeggen........:cool:...:D

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Zwanger of niet.. een vrouw kan altijd last hebben van haar hormonen natuurlijk.;):D

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hehe, eindelijk iemand die het met me eens is. Niemand hoort mij zeggen dat het niet kan, maar niet zo vaak als dat hier gezegd wordt. Mijn testen werden vorige week ook ietsje pietsje donkerder en het was gewoon niet raak. Als het goed zit, zie je ook na een dag duidelijk verschil.

Wat liefies betreft, haar rijtje lijkt gewoon identiek op die van mij, dus ik zeg daar even helemaal niks meer over. Ik werd vorige week ook aan alle kanten gefeliciteerd, terwijl ik zelf het gevoel had dat het niet goed zat, dat wil ik haar besparen. Maar ik hoop dat ik er naast zit.

En wat Jane betreft, moet ik Cindy24 helaas gelijk geven en ik heb er vorige week ook al wat van gezegd. Je plaats het ene testje na de andere. Vorige week nog een rij ovu-testen en nu elke dag alweer zwangerschapstesten (Prima!!). Hoewel ik zeker weet dat iedereen hier achter zn scherm met haar hoofd zit te schudden, geeft iedereen gewoon een reactie, hoe zot dat eigelijk ook is 7 dpo. Maar als iets niet in je straatje past, ga je de dramaqueen uithangen. Beetje jammer.

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

uhhhh ochtendhumeur?:D:D:D;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja wacht....het is DE week in de maand;) de rode vloed:p....aaaahhhhh

9. cindybaby71

toch wil ik hier even op reageren, het is gewoon flauwekul dat je op je nod een knaltest moet hebben,waar staat dat? er kan ook pas later een innesteling hebben plaatsgevonden of een laat ei;) waardoor je dus ook pas later hcg aanmaakt!
    en ik had bij mijn mk wel knaltesten en toch is het mis gegaan,dus je kan niet iedereen over 1 kam scheren alleen omdat het bij jou zo was:(

10. Alita

Alita Niet meer actief

Je hebt gelijk hoor...je moet echt een duidelijkere test krijgen;) Jij denkt nu vanuit je ervaring en ik snap dat ... je bent voorzichtiger....heel normaal;)

Ja pff ik wordt een beetje moe dat ik me constant moet verdedigen .... vindt het ook helemaal niet meer leuk soms... ik lachte haar helemaal niet uit...zou ik nooit doen...ik schreef alleen
    " ik zag je test ..beetje vroeg getest he hihi" ....en dat bedoel ik niet als.....whahahahahahahahaha;)
    Waarom willen ze alleen maar horen wat hun past....daarbij waren er meer die zeiden dat ze wel erg vroeg was...maar nee ik wordt erop aangesproken...en niet eens persoonlijk maar via dit topic terwijl het in een ander topic werd geschreven...kom op zeg;)

Maar goed ik hou erover op en zal niet meer op haar reageren kan ik bij haar tenminste niks fout doen.
    Ik ben eerlijk en zal dit ook blijven wat heb je anders aan mij in zo`n topic als dit:D

11. Alita

Alita Niet meer actief

hihi....heb ik nooit eigenlijk:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

vindt ik dus ook...
    Wat is er ook fout aan om te zeggen dat ik zelf 2x later duidelijk positief teste:( het is gewoon zo kan er niks anders van maken.
    Daarbij zeg je nu hetzelfde Betty...bij jou ging het mis dus bij iedereen gaat het dan mis als je geen duidelijke test hebt op nod?

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ze zegt toch geen knaltest??? Ze zegt een duidelijke test. En ze zegt ook over het algemeen genomen, niet dat het nooit voor komt.

14. Alita

Alita Niet meer actief

hahaah wat een discussies meiden op de vroege morgen he........ach soms moet het kunnen toch. Iedereen heeft eigen en andere ervaringen en daarom is het juist zo fijn dit forum...iedereen kan je wel helpen

15. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Dames hebben jullie dit schema weleens gezien?
    Hier kan je duidelijk zien hoeveel verschil er in hcg waarden kunnen zijn.
    hCG waarden gedurende de zwangerschap

Nog meer testers vandaag?

16. cindybaby71

volgende keer zeg je gewoon wauw meid die is vet positief! misschien ben je dan de beste:D

sorry beetje flauw van mij:)

17. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Ik had anders met mijn jongste een heel trage hcg aanmaak en testte ook laat positief, om precies te zijn: met 6 weken 131 en zagen ze enkel een leeg vruchtzakje... Ze wilden me curreteren en een week later tijdens de second opinion hadden we een mooi kloppend hartje. Deze dame is zojuist 2 jaar geworden. Ik ben ook geen dag of week terug gezet.

Laat testen en trage HCG aanmaak kan dus zeker wel!

18. Alita

Alita Niet meer actief

idd laten we maar weer overgaan tot testjes turen!.......
    sorry voor mijn geklets meiden ik stop nu hahahaha

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een gezeur zeg hier!
    Misschien moet iedereen zich hier bij de feiten houden... Is er een streep zichtbaar ja of nee ipv allemaal de gynaecoloog uithangen hier. De ene zwangerschap is de ander niet, iedereen is verschillend.
    Ik kom hier om streepjes te turen, maar er is haast geen test te bekennen, omdat haast hele pagina's vol staan met geleuter!
    Lekker gezellig!

20. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    je testen hoeven echt niet gelijk te knallen hoor! Zelfs toen mvm hier kwam was mijn test nog niet echt knallend. Heb nooit een mega knallende 2v5 gehad. En ik ben toch al echt ruim 12 weken zwanger van een druk en springlevend beebje.

Deel Deze Pagina