Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 14!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

idd beetje flauw.....:p..:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

nou jij hebt het levende bewijs dat het kan !!!!!!:D

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Bij mijn zoon testte ik 1 dag na nod een heel licht tuurstreepje op de 2v5, twijfelde echt of hij er stond en er loopt hier toch echt een kind van 1,5. Na die test werden ze wel rap duidelijker, de streepjes bleven niet licht. Dus je kan echt wel laat positief testen, zolang er daarna maar een stijgende lijn in zit.

4. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ok, ok, ik stop ook met deze discussie. Het kan, het kan, ik geloof het. Ik ben na vorige week gewoon heel voorzichtig. Ik werd enerzijds hier overal gefeliciteerd, maar anderzijds werden die testen maar niet donkerder, terwijl ik al op nod zat en ik geen goed gevoel had. Als je dan uiteindelijk toch ongesteld word, is dat gewoon een teleurstelling.

Kom maar op testjes, mijn ogen staan weer op scherp:cool:

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar zeker wordt je gefeliciteerd....een streepje betekent toch zwanger.....:D

6. Alita

Alita Niet meer actief

precies:D

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

volgens mij durft hier niemand nu meer testjes te plaatsen;)

8. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

Ik zit vandaag op dag 43 en kv2v5 gisteren wat omo wit! Ik word er gek van want mijn temp blijft wel mooi hoog en mijn baarmoedermond zit hoog is gesloten en staat naar achter gekanteld.

As. vrijdag laat ik bloed trekken mocht ik mijn periode nog niet hebben.

Ik weet toch vrijwel zeker mijn ei 23 feb te hebben gehad, dat betekent dat ik nu 5 dagen overtijd ben. Maar als ik uitga van een eventuele innesteling op 4 maart (heb toen 3 uur lang buikpijn gehad in de vorm van bandenpijn, steekjes en een soort brandend gevoel), zou ik nu 2 dagen overtijd zijn.

Grrrr moedeloos word ik ervan maar zal voor de volledigheid mijn omowitte test maar showen.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje...Boel hormonen hier he??

Ik ben het ermee eens dat een streepje op NOD echt wel duidelijk moet zijn, en niet om te turen (Bij vrouwen met een LF van 13/14 dagen) Bij mij bijvoorbeeld is de LF altijd 10 dagen en zijn mijn streepjes op NOD ook nooit knalduidelijk. Maar bij 14DPO wel heel duidelijk.
    Als streepjes niet duidelijker worden of rozer is het vaak niet helemaal pluis. Ik zeg vaak omdat het zeker niet altijd het geval is.

Als we nou allemaal gewoon 1 dag na NOD zouden testen hahahahah. ik kon dat, want mijn LF is korter hahahahaha.
    Maaaaaaar als we dat nou eens zouden proberen, zou een boel frustraties en onzekerheid schelen ;) (Lukt toch niet hahahah, logisch ook)

En Jane, ik weet niet wat jou mankeert, maar die reactie je plaatste is echt zo onbeschoft.
    Meiden nemen hier de tijd om op jou testen te reageren waar geen streep op staat. Om over al die ovutesten 5 dagen na je operatie maar te zwijgen.
    Meid, dat KON gewoon ECHT NIET! en als er hier wat over gezegd word, dan is dat omdat we je proberen te beschermen voor jezelf, zodat je jezelf niet knettergek loopt te maken.
    Maar als jij dat als aanvallend beschouwt is het misschien maar beter dat je geen testen meer hier post totdat je zelf echt wat ziet.

Zo, en nu ga ik via de bijlagen link ff de laatste testen bekijken, want met bladeren kom ik ze niet tegen :p

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wondertje, wat raar zeg!
    De hoeveelste cyclus is dit???

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ojee ik was mientje ongeduld, want ik mag vrijdag pas testen. Ik zie nu een tuurstreep en dat heb ik nog nooit gezien.
    De test is echt maximaal 10 minuten geleden gedaan. Heb op 2 verschillende plaatsen foto gemaakt... wat zeggen jullie???
    Ik zit ook nog gewoon alleen thuis. Met wat mazzel is mn vriend vanavond thuis (de marine wil nog wel eens het schema omgooien enzo)

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ga denk ik straks gewoon zo cb digital halen die ook aangeeft hoeveel weken. Die is toch net zo gevoelig? Alleen duurder dan.

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Biancha Ik zie een licht streepje hoor zonder te turen

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wondertje4: ik zie idd niks :( hopelijk snel duidelijkheid, want die onzekerheid is niks.

Biancah: ik hoef niet te turen hoor, ik zie een mooie roze streep!

15. Wondertje4

Dit is mijn 8e cyclus waarin wij het effectief aan het proberen zijn. Hiervoor nooit echt op mijn cyclus gelet vanwege PCOS.

De langste cyclus die ik in deze 8 rondes gehad heb was 45 dagen, wel met een lichte positest. De kortste was 30 dagen en gemiddeld zitten ze op 37/39 dagen.

16. Wondertje4

Ik zie hem ook hoor! Een vorzichtige gefeliciteerd!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Bianca, hoef niet te turen hoor!

18. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie idd niks...:(

19. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie m!!!!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dus je zit nu echt op je langste cyclus... Heel vreemd hoor meid.
    Hopelijk snel duidelijkheid.

Deel Deze Pagina