Ok als jullie hem ook zien ben ik niet gek. Ik ga hier nog ff proberen rustig te doen en morgen er nog een test tegen aan gooien voor een donkerdere streep. Wellicht zien jullie morgen nog een foto voorbij komen.
Ja bij mijn middelste testte ik pas met 14,5 week positief. maar dat was mn eigen schuld want ik had niet in de gaten dat ik zwanger was gezien ik BV gaf en geen cyclus had Mijn eerste testte ik niet laat positief, eerder te vroeg. Vreemd lichaam ik!
Zie em ook. Dit is nu een normale test voor het aantal dagen voor nod. Zou even wachten met CB met weken indicator tot Nod. Ben bang dat die nog "niet zwanger" aan geeft met zo'n streep. Heeft nu eenmaal meer HCG nodig. Zou donderdagmorgen nog eens testen, is ie dan mooi donkerder geworden, zou ik vrijdag misschien een CB-test doen. Vind dit trouwens geen tuurstreepje hoor, er ook nog vanuitgaande dat de test in het echt altijd donkerder is dan op de foto.
Biancah, ik zie hem ook hoor! Mooie streep voor nod. Indd nog ffies wachten met de CB, misschien donderdag. Heel normaal hoor zenuwachtig worden
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56724-albums8256-picture54615.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/56724-albums8256-picture54618.jpg Onderste is van vandaag. Ietsje donkerder dan die van eergister dus ik had er al niet veel hoop in. Vlak erna begonnen met bloed verlies. Helaas...
Dames, heb net een hele discussie gemist zie ik! Even voor de duidelijkheid (en mijn allerlaatste duit in het zakje van deze discussie); ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, die heb ik zelf ook. Beetje zelfbescherming zeg maar. En natuurlijk hoop ik dat hij gewoon positief is, dat lijkt me logisch! Maar het is niet dat ik dingen zie die er niet zijn. De test is in het echt, echt goed zichtbaar en het streepje is roze, niet grijs. Krijg het gewoon niet goed op de foto. Ik moet afwachten, dat weet ik, en dat doe ik ook (nouja, afwachten en toch regelmatig testen ) En nu weer over naar mooie positieve testen! succes dames!