Vind het nog steeds spannend, zeker na vmk in januari, maar ben zo blij met me streepjes Had ook niet verwacht op 9 dpo al best duidelijk te testen.
Hallo meiden, Ik zit hier op mijn ongi te wachten omdat mijn temp gedaald was en nu schommelt tussen de 36.8 en 36.9. Maar ik heb ook al een paar dagen gevoelige borsten, vooral aan de zijkant, dus ik dacht toch maar een testje wagen, zal wel nega zijn en dan kan ik rustig op mijn ongi wachten. MAAR HIJ IS GEWOON POSITIEF!!!! Ik vind het zo spannend, vooral omdat ik mijn temp best laag vind. Ik hoop dat mijn ongi niet alsnog doorbreekt morgen. Morgen is mijn NOD maar ik heb wel een LF van 11 dagen, dus ik zit nu op dop 11. Zal de test daarom zo licht zijn?
je bent idg zwanger dus gefeliciteerd.......nu moet je om de dag testen en kijken of de streep duidelijker wordt
Liefjes.. Hij is nog licht.. maar idd wie weet is je eisprong net iets later geweest. Over 2 dagen weer es testen en kijken of ie nu wel donkerder is geworden.. Succes Wondertje.. Idd een witte test ja. Misschien idd even bloed laten prikken.. Biancah.. Ik zie ook een tweede streep, alleen persoonlijk zou ik zelf nog even wachten met de CB digital. Hij is wel gevoelig, maar je streep is nog licht en als je dan net te weinig HCG nog hebt, komt er te staan: Niet zwanger, en misschien raak je daar wat ongerust over. Ik zou die nog even bewaren meis,ze zijn ook zo duur testen.. Succes! Natascha.. Je ovu test is alleen nog niet positief.. En dat ie duidelijker wordt kan erop duiden dat je ei eraan komt, alleen bij mij was daar geen pijl op te trekken. Dan was ie weer donkerder, dan weer wat lichter, weer wat donkerder.. ik zou zeggen: blijven doortesten en hopelijk heb je wel gauw een knaller en ook blijven door klussen Succes! Nono.. Balen zeg succes in de volgende ronde.. Anna.. Mooi testrijtje zeg Nu hopen op een plakkerd Vrouwtje.. Zwanger dat ben je, nu is het aan je lichaam om de zwangerschap goed door te laten zetten
@Anna, prachtig rijtje zeg. Gefeliciteerd. @vrouwtje, vind em ook vrij duidelijk voor 11 dpo, oftewel eigelijk 3 dagen voor nod.
Aah dames, sorry ik kan het niet laten. Net een CB digital met indicator gedaan en die zegt zwanger 1-2 weken. Zegt die al iets meer of is dit nog steeds niet helemaal te vetrouwen ivm met de "lichte" testen? Snap dat er nog zoveel mis kan gaan, maar toch!
meid je moet nu ophouden met jezelf gek te maken!!! Je bent zwanger!!!! Foutgaan kan altijd in ieder stadium dus nuchter blijven nu en het gaan vieren Ennuh wel een foto plaatsen he.......wat als je alleen een cb had gedaan, had je je nu ook niet druk zitten maken toch...genieten maar
Haha, dank je! Foto met mobiel gemaakt en die is nu aan het verzenden naar mijn mail, dan kan ik em hier inplakken als het goed is! Dus komt er aan! wel een voordeel, deze test kan niet onduidelijk zijn!
Dat zegt wel wat hoor. Geen garantie dat het niet meer mis kan gaan, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Zou nu ook lekker gaan genieten! Gefeliciteerd! Als je het zelf niet vertrouw, gewoon overmorgen nog eens een kv2v5 testje doen, weet zeker dat ie dan wel stuk donkerder is als cb digitaal nu positief is.