@Renske.. Thx voor het kijken en ja die knalt er even net meer uit he? Dus denk dat dat mijn piek was maar we knuffelen zeker nog even door! @Bailey .. Jij ook bedankt! En ja klopt! Was ook niet met eerste urine maar 2de, ben altijd vroeg wakker . Dus daarna niks meer gedronken . Dank jullie wel weer !
Ik heb even een foto van mijn ovulatietestjes erop gezet. De eerste 3 zijn niet duidelijk op foto maar daar staat dus een heel licht streepje, gelukkig is de laatste beter zichtbaar
Stefanie78: Ze worden steeds donkerder Gefeliciteerd ! Elance: Sorry ik zie ook niks... Linda2: Gefeliciteerd ! Jane: Ik lees dat deze testen vaker vreemd bij je doen... irritant zeg ! Van deze word je ook niet echt veel wijzer... Maybe3: Ik zie ook niks op de foto...
Stefanie.. Ik zou blijven testen met de kruidvat. Is ook het beste vergelijkingsmateriaal voor jou. Maar morgen heb je de bloedtest dus hopelijk haalt deze je uit de onzekerheid/onduidelijkheid. Succes met wachten nog..
Hoi meiden, Ik heb me iets raars hoor....... Ik heb vandaag ovulatietesten binnen gekregen van zw&k. Nu zat ik me dat dus te lezen en dacht.....ah doe eens gek en gooi er eentje tegenaan.......waarom? weet ik veel....gewoon ik ben een beetje raar hahahahahaha Ik zit namelijk op cd4!!!! (en ja dus nog steeds ongesteld, wel heel weinig deze keer, maar toch) In mijn ogen is die nog wel negatief, maar lijkt me toch behoorlijk donker zeg.....Mijn ei (ik temperatuur) zit normaal gesproken zo rond dag 14 of 15...... Toch apart.....of pies ik nu ook al streepjes??hahahaha
Renske, mooi!! Esther, ik weet niet wat het betekent. Hij is bijna positief, heb je al eens eerder met ovulatietesten getest? En anders, gooi er eens een zwangerschapstest tegen aan
Esther.. Dankje! Om even antwoord te geven op je vraag.. ik heb destijds ook ovu testen gehad van Z&K en ik had de hele cyclus door wel een streepje, zoals die van jou. Ik had dus altijd een streepje en met me eisprong dan wel een knaller. Net voor NOD had ik zelfs een tweede streepje. Misschien heb jij dat ook wel? En als je het niet vertrouwt, een zwangerschapstest uitvoeren.. Succes ermee in ieder geval
Dank jullie wel meiden. Ik heb geen zw-testen in huis dus dat gaat hem niet worden. Maar ben wel ongesteld genoeg om daar niet over na te denken. En ik heb een lage temperatuur, dus..... Ik zal wel dus een streepjes-pieser zijn hahahahahaha Ik heb zo rond september vorig jaar eenmalig ovu testen gebruikt, maar die waren van kv. Ook daar pieste ik streepjes, maar vond wel mijn piek. Zal dus nu ook wel zo gaan.
@esther: ik ben ook een streepjes plasser hihi.. Bij mij zijn ze ook zo donker ook als ik nog gewoon ongesteld ben.. Snapte er in het begin ook niks van.. Nu nog niet maar ben er wel aan gewend
One, nee joh, mijn bmm staat hartstikke open en bloed is bloed lijkt me zo. Ik zal wel gewoon altijd streepjes hebben ofzo. Ik doe er morgen rond dezelfde tijd gewoon nog eentje. Ik heb er genoeg en nu ben ik natuurlijk ook nieuwsgierig. Ik stop daarna weer netjes hoor want dat zou een dure hobby worden. Maar morgen wel nog, gewoon even om te kijken of ze er altijd staan en dan ga ik rond dag 11 of zo wel weer opnieuw beginnen.
Dat heb ik ook altijd. Als ik ongesteld word en zowel als ik zwanger ben, heb ik een vrij donker streepje op de test, maar geen knaller. Daarom ben ik ook sceptisch over een ovutest gebruiken als zwangerschap. Maar het is niet raar hoor, LH schommelt soms een beetje, maar echt pieken hoort 1x te gebeuren in je cyclus.