Ik vind 'm wel ietsje donkerderder. Wat je zegt van die nega predictor, uhh ik wil je niet ongeruster maken maar ik had hetzelfde de keer dat ik een vroege miskraam kreeg. Testjes van mij leken op die bovenste van jou en die dipsticks en predictor bleven zo goed als negatief (die moest ik erop turen). Ik hoop voor jou natuurlijk dat je testen gewoon donkerder worden, maar je testen lijken me in ieder geval echt niet vals positief. Ze zijn gewoon heel licht positief nog. Duim voor je!
Ik zie wel van ver iets héééél licht hoor. Wat hebben wij toch nare testen hé. Er is hier boven iemand ons enorm in spanning aan het houden
Ik hem hem niet gedaan als zw-test, even voor de duidelijkheid (niet kwaad bedoel, gewoon een opmerking) en ga er ook echt niet vanuit dat ik zwanger ben. Zou wat zijn zeg hahaha Was gewoon nieuwsgierig hoe dat ding op mijn lijf zou reageren
ff offtopic, maar.... Waar is Cindy24 gebleven? weet iemand dit? Ze had haar naam veranderd, maar op dat profiel zie ik ook niks meer. xxx
Volgens mij reageerde ze gister nog met haar gewone profiel toch?? Of staan die berichtjes nu op niet meer actief??
Oh ja dat bedoelde ik ook helemaal niet hoor maar is gewoon een reden dat ik sceptisch ben over ovutesten aan het einde of begin van een cyclus. Omdat ze bij mij dan veelal al vrij donker kleuren. Zag dat Cindy ook verdwenen was. Vraag me af of er wat gebeurd is??
Heb terug gekeken en ze had idd haar naam verandert en deze berichtjes staan nu op niet meer actief! Jammer zeg ze was zo'n goede tuurder hier
Renske mooie test hoor! En leuk ook, de armband. Heb hier de ketting liggen. Hopelijk mag ik met een tweede langer plassen dan de vorige keer... toen maakte de HG (vooral de ziekenhuisopname) er een einde aan
Gefeliciteerd!!!! ik heb het zelfe gehad als jij ook in maart... dinsdag en test gehad met een hele hele hele vage streep, zelf vriend zag het, dus morgen vroeg hoop ik ook een mooie test te kunnen showen! probeer te genieten, ookal zal dat eerst even moeilijk zijn!
Ik miste Cindy ook al! Zag ook begin van de week dat haar naam veranderd was. Hopelijk komt ze snel terug!
Weet ik meis Was ook niet zo naar jou toe bedoeld hoor. Maar ik dacht, ik zeg het er voor de duidelijkheid gewoon nog eventjes bij. Ik had je goede bedoelingen begrepen Dank je wel voor het meekijken.
Ja echt spannend.... zo erg zelf dat ik bijna niet durf maar we doen het gewoon, ik wil toch ook wel weten of ik nou echt een goeie streep heb gezien of een valse post het morgen wel !! fijne avond allemaal!!
In de categorie zwaar onzeker met veel te veel testen in huis hier nog een van zonet. Op de dipstick van zwanger en kids heb ik vandaag een heeeel vaag tuurstreepje. Voor geintresserde mijn testen van gister staat op pag 193 en van eergister op 181 (het gaat snel hier) Voor alle andere testers vandaag...God wat is dit toch spannend he
Eergisteren (woensdag) had ik mijn positieve test. De foto hiervan ook op dit forum geplaatst. Ik heb gisteren en vanochtend weer getest. Tussen die van woe-don eigenlijk helemaal geen verschil en die van vanochtend was heeeeeel iets duidelijker. Zit vandaag op mijn NOD. Had gehoopt dat ie er nu af zou knallen, de duidelijke streep. Niet dus! Is dit erg, moet ik me zorgen maken of gebeurt dit vaker? Ik bedoel het hcg hormoon is dus nog niet zo hoog maar mijn lichaam heeft dit toch wel nodig voor een goede zwangerschap? Help!!!!