Ilja, aan 1 keer prikken heb je inderdaad niks... Het gaat juist om de stijging en of die groot genoeg is! Iedere zwangerschap bouwt anders HCG op dus dat kun je helaas niet vergelijken met de vorige keer Ik zou gewoon je huisarts bellen en eisen dat je dinsdag nog een keer mag. @Kensho: ik vind het altijd zo lastig te zien als mensen die testen uit elkaar slopen.. Ik snap die hobby ook echt absoluut niet want duidelijker wordt het er nooit van! Kun je het bovenkantje er niet weer terug op doen? Ik vind het nu lastig te zien zo (of ik wat zie zeg maar)
Stefanie78, mooie streep hoor! Snap je onzekerheid wel... Kensho ik zie m wel maar heel lichtjes... Hier is het niet spannend meer sinds vanochtend.
Hihi... Ik weet het, het is echt belachelijk. Deze test heb ik al weggegooid, maar de volgende zal ik netjes heel laten! Iig bedankt voor het kijken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook amper zie op de foto... Hopelijk is er morgen meer te zien.
Ahhh sh*t! CD 1... Wat ontzettend balen is dat altijd... Heel veel suc6 dan maar weer met de volgende ronde...
Balen Bailey! @Kensho: vaak zie je het op de foto ook inderdaad veel lichter dan dat ie is! Hoop over 2 dagen een mooie streep te zien (in een hele huls )
Ik heb nog niet terug gelezen, maar nieuwe positief tester, van harte gefeliciteerd! De ongi dames, vloek vloek vloek en heel veel succes in de volgende ronde!! Voor alle twijfelende dames: ik hoop dat alles heel snel duidelijk mag worden en dan het liefst met een positieve uitkomst!!!!!
Ik zie wel een heel licht streepje op die van vandaag. Duim voor je dat ie over een paar dagen mooi donker is!
Dank meiden!! Vanmorgen bloed getrokken, ik hoor straks de uitslag, maar ik ga erop vertrouwen...Ik ben zwanger Kensho ik zie ook eigenlijk niets maar weet van mijn eigen testen dat ze op de foto lichter zijn
hey meiden, hier nog even 1 test, misschien iets duidelijker... net buiten gemaakt tegen de muur aan volgende week zowieso nog maar even weer een testje doen...
ik vraag mij af dames waarom jullie de testen altijd slopen??? als er een streepje staat moet je die zien zonder de test te slopen? @jane ik zie wel iets maar volgens mij veel te ver naar rechts?
Dit is geen kv test, streepje staat precies waar hij hoort, open maken moest anders kreeg ik hem er niet op, glaasje hoort ervoor en anders teveel spiegeling.