Jane en Maybe, ik zie bij jullie alletwee een vaag streepje hoor. Lovepeet, bij jou zie ik het wel, maar idd niet op de juiste plek. Lenny, dat is geen tuurder! Hihi... Gefeliciteerd! Sabrina, have fun!
Maybe.. Ene keer denk ik wat te zien andere keer denk ik weer van niet. Kortom, je hebt niks aan mij. Hoop wel dat je binnekort een duidelijke test hebt. Jane.. Als ik jou was zou ik nu echt even wachten met testen. Dit heeft geen zin. Wacht gewoon even een dag of 2. Is niet makkelkijk, maar hier schiet je niks mee op met al die twijfels van het wellus en niettes. Lovepeet.. Lijkt mij wat te ver naar rechts staan? Lennyt.. Ik zie hem ja, vrij duidelijk ook. Is hij roze? Dat kan ik niet goed zien sorry! Anders vind ik het er veelbelovend uitzien Sabrina.. Doe je best vanavond
Lennyt duidelijk genoeg hoor. Gefeliciteerd! Sabrina veel plezier vanavond. Maybe3 dan moet er toch echt wat gaande zijn als je daar ook een streepje op ziet.
@Lennyt jhaa heb je testje ook gezien!! vind hem er ook mooi uit zien voor 1 dag voor NOD!! mooi hoor!!! voorzichtig gefeliciteerd!!!
@Lenny: Als ik 1 dag voor NOD zo'n test had zou ik mijn banner wel veranderen, maar je zou ook officieel tot morgen kunnen wachten... Waar voel je je het prettigst bij?
Lennyt, gefeliciteerd!! Jane en Maybe, ook ik lijk de ene keer wat te zien en dan weer niet. Lovepeet, ik zie ook een tweede streep maar vind hem ook te ver naar rechts.
Gefeliciteerd die is positief! Maar je banner klopt niet, volgens je tempkaartje ben je 13 DPO dus nog voor NOD. Je test is wel mooi voor 13 DPO
ik zei al weet niet of ie klopt maar heb de banner ingevuld op basis van de eerste dag van me laatste menstruatie en die was 9 april
Ik zie heel licht een streepje! Zonder kantelen. Lijkt wel een grijze op de foto, maar kan je zelf beter in het echie beoordelen denk ik. Spannend
@babyengel: ja hier is hij wel roze maar komt door de camera die niet scherp blijft.. ik vind het inderdaad ook echt superrr spannend