Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@melanie: jaaaa maar manlief is nog niet terug met m,n testen whuhahaha

2. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Maybe: Spannend zeg!

En ik heb de hoop wel opgegeven. ;) Ik ben best een nuchter iemand, dus de teleurstelling valt wel mee. We gaan voor een februari baby of een maart baby, etc. ;) Ik voelde ook niet veel hoopvolle kwaaltjes, dus ik vond het streepje al wel verdacht. :D

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@kensho: wat fijn dat je het in ieder geval goed oppakt.. en heeel veeel succes n de volgende ronde..!!

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Laat hem maar opschieten want ik zit hier ook te wachten!:p

5. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Maybe: Thanx!

Pompidompidom... Waar blijft je test!? Met mooie streep natuurlijk! ;)

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mijn teleurstellende test :(

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Jane: Stomme test!!! Echt zo ontzettend naar dat je eerst streepjes krijgt en nu niks... :(

8. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

wat jammer meid! idd negatief:(op naar de volgende ronde;)

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

:(:( teleurstellend dames... geen duidelijke streep... ook niet duidelijker als gisteren...

10. cindybaby71

maybe pffffffff bel je man en zeg hij zou even opschieten hahah heb niet de hele dag de tijd:D

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Yupz helaas, bij cyclus 28 zou maandag nod zijn dus nee gaat hem weer niet worden deze ronde :(

12. cindybaby71

foto dan kijken wij wel even;)

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Balen, maar de z&k gaf wel een streep. Dat was toch de extra gevoelige test? Ik hoop zo dat het voor jou wel gewoon raak is!

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@cindy; ik krijg hem niet eens op de foto.. we gaan maar wachten tot m,n ongi en op naar de volgende ronde

15. Kensho

Kensho Niet meer actief

Precies! ;)

16. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@kensho: ja dat klopt maar ga niet meer hopen.. ben gewoon kampioen streepjes piessen

17. cindybaby71

maybe en als je met midddagurine test?ik had altijd duidelijkere streepjes met middagurine?

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@cindybaby: ja ga ik vanmiddag ook nog doen heb nu toch nog 1 test.. maar geloof er niet meer in helaas.. hopelijk is ronde 22 m,n geluksronde

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Balen maybe!!
    Ik zou nu voorlopig ook even niet meer testen,dat maakt je alleen maar onzeker!
    Succes meid!

20. Kensho

Kensho Niet meer actief

Flauw he, die streepjes... ;) Je krijgt er toch steeds weer wat hoop van. Bij jou was het helemaal spannend, de tweede dag was de test echt donkerder en nu dit... Ook stomme test! :x

Deel Deze Pagina