@Maybe: Spannend zeg! En ik heb de hoop wel opgegeven. Ik ben best een nuchter iemand, dus de teleurstelling valt wel mee. We gaan voor een februari baby of een maart baby, etc. Ik voelde ook niet veel hoopvolle kwaaltjes, dus ik vond het streepje al wel verdacht.
@kensho: wat fijn dat je het in ieder geval goed oppakt.. en heeel veeel succes n de volgende ronde..!!
Balen, maar de z&k gaf wel een streep. Dat was toch de extra gevoelige test? Ik hoop zo dat het voor jou wel gewoon raak is!
@cindy; ik krijg hem niet eens op de foto.. we gaan maar wachten tot m,n ongi en op naar de volgende ronde
@cindybaby: ja ga ik vanmiddag ook nog doen heb nu toch nog 1 test.. maar geloof er niet meer in helaas.. hopelijk is ronde 22 m,n geluksronde
Balen maybe!! Ik zou nu voorlopig ook even niet meer testen,dat maakt je alleen maar onzeker! Succes meid!
Flauw he, die streepjes... Je krijgt er toch steeds weer wat hoop van. Bij jou was het helemaal spannend, de tweede dag was de test echt donkerder en nu dit... Ook stomme test! :x