@Kensho en Maybe en Jane, balen zeg! Weet precies hoe jullie je voelen, had dit vorige cyclus ook, vage streepjes en toch 15 dpo ongesteld. Ik vraag me af hoe jullie hier volgende cyclus mee omgaan. Ik wil mezelf voor deze teleurstelling beschermen en dus niet meer voor NOD gaan testen (ookal heb ik nu al mega testdrang!). Hoe staan jullie hierin? Heel veel sterkte en succes volgende ronde!
Maybe en Jane, wat jammer dat jullie testen nega zijn. Lovepeet welke test is die onderste? Alyna mooie duidelijke test hoor! Gefeliciteerd
Vorige maand had ik ook al vage strepen en was toen ook van plan niet meer voor NOD te gaan testen. Maar je bent testverslaafd of niet... En ik ben dat dus duidelijk wel! Vorige maand was ik best hoopvol, deze maand vertrouwde ik het al minder, dus ik denk dat ik volgende ronde de streepjes helemaal niet meer serieus zal nemen. Hopelijk zijn de strepen volgende maand wat duidelijker. Bedankt! En jij zit nu dus te vechten tegen de testverslaving? Sterkte! Moeilijk he? Ik zal duimen dat jouw testen deze maand niet vaag zijn!
Hoe tegenstrijdig: balen van een dik posi test... En morgen ook nog moederdag. De dag dat we het de a.s oma's zouden vertellen Sommige dagen zou je het liefst willen deleten... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9503-picture58017.html
Dat weet je zelf het beste denk ik... (hoe vroeg je meestal een streepje hebt) Ik pies al streepjes vanaf 9 a 10 dpo en op 12 dpo knalt ie al redelijk! Maar het zal voor iedereen anders zijn.
By the way.. deed net met niet al te geconentreerde urine voor de gein een ovu test.. denk misschien is m,n ei een halve maand te laat en reageerde daar de testjes op... Hier is hij zelfs nog iets donkerder als op de foto zie hier het resultaat..
hallo dames ben ik weer ! ik moet even opschieten over een half uur in de stad zijn (wat ik zeker niet ga redden hha) mijn testjes voor vandag ik lijk iets te zien .. Bekijk bijlage 244889 bovenste is van sensitest en onderste van kruidvat
Hij zou nu echt donkerder moeten zijn aangezien jij ook al 3dg licht positief test! Ik hoop het voor je maar ben er bang voor!!