Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parel86

parel86 Actief lid

24 nov 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn ze dan vaak toch negatief alsnog??

2. Parel, ik zie het streepje wel hoor! Veel vrouwen testen 10-12 DPO al positief trouwens. Vind jouw test positief

3. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Parel.. Ik zie wel iets ja, maar ik zou morgen of overmorgen eens testen met de kruidvat testen die van 2 voor 5 euro. Daar verschijnen indien je zwanger bent, 2 strepen op en dat is vaak wat duidelijker aflezen (oke, de laatste tijd zijn deze testen ook niet altijd goed). De plus testen zijn vaak wat lastig aflezen.. vandaar. Succes in ieder geval:)

4. Die is heel duidelijk hoor, gefeliciteerd!!

Jane ik zie geen streepje op je cb+ test.

5. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi Dames!

Onvoorstelbaar, ik meende ongeveer een weekje geleden mijn ovulatie weer gevoeld te hebben (2e keer na mijn bevalling op 1 januari dit jaar!) maar ik was 24 april nog ongesteld, dus kon me niet voorstellen dat het alweer gelukt zou zijn...
    Nu deed ik vandaag een ovulatietest, omdat ik volgens mijn P-tracker app vandaag mijn ovulatie zou moeten hebben, dik positief. Maar... ik voel me nu al 2 dagen weer 'anders'. Zelfde klachten als bij de zwangerschap van mijn mooie meisje vorig jaar. Dus ik dacht ik gooi er een KV2v5 tegenaan. En wat denken jullie... Een heeeel vaag schaduwlijntje. Een paar uur later (met meer geconcentreerde urine) nog een test gedaan en die gaf binnen 5 minuten een duidelijkere streep. Op de foto kun je beide testen zien. Ben ik nou gek of ben ik gewoon zwanger? :-D
    De Clear Blue digital met conceptieindicator was nog negatief trouwens. Dus zal nog minder dan 25 mlU HCg in mijn lijf hebben denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      149
  6. He wat een gekke test van kv, die onderste. Als ik 'm in gedachte op de goede plek schuif, is ie wel positief! Alvast gefeliciteerd (en ja kan makkelijk dat je weer zwanger wordt als je cyclus weer op gang is, ben in oktober bevallen en in feb weer zwanger -> mk en maart weer zwanger)

7. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Als je ovulatietest knalpositief is zal ik eerder denken dat je eisprong eraan komt, want daar wil de kruidvattest ook wel eens op reageren. Zal morgen nog een ovulatietest doen en als ie dinsdag nog steeds knalt nog een zwangerschapstest wagen..... Duim voor je!!

8. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Ja, ik vind het ook maar raar. De boel is nog wel ontregeld na mijn zwangerschap. Ik heb echter nu geen 'ovulatiegevoel'. Normaal heb ik dan een dag flink buikpijn aan 1 kant en dat had ik dus vorige week al. Ik denk dus dat deze cyclus korter is dan de vorige (33 dagen). Voor mijn zwangerschap had ik ook een kortere cyclus dus dat zou ook kunnen toch? Die app baseerde zich namelijk na 1 cyclus van 33 dagen meteen op een gemiddelde cyclus van 33 dagen.

Helaas zijn mijn ovu testen op, dus ik maak eerst morgen / overmorgen mijn zwangerschapstesten maar op ;)

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Elfje, lijkt mij positief hoor! :D

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Elfje mij lijkt hij ook positief!!
    Vind het alleen raar dat de streepjes echt verschillen van kleur!
    Op de eerste zie je bijna niks en op die andere een duidelijke streep!
    En dat je ovutesten positief zijn dat kan schijnbaar ook als je zwanger bent!
    Morgen ff met ochtend urine testen!
    Laat je ons ff wat weten?? Spannend!!

11. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elfje.. Spannend hoor. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Succes!

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Elfje, ik denk ook dat de kv test reageert op je eisprong.
    Anders heb je wel een erg vroege eisprong gehad en test je ook vroeg positief al.
    Het kan natuurlijk wel, maar ik denk dat de kans groter is dat je eisprong eraan komt.

13. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Ik ben heel benieuwd! Ik zal het hier laten weten, echt spannend!
    Zou wel heeeeel leuk zijn, onze kindjes zo snel achter elkaar!

Ik heb trouwens wel wat symptomen die ik bij mijn vorige zwangerschap in het begin ook had en normaal voel ik duidelijk mijn eisprong. En dat heb ik nu niet en een weekje geleden ongeveer wel. Toen alleen niet direct getest (stom) en de dag erna was de ovu test wit.

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik had een duidelijker test van cb en toch ongesteld geworden, hij staat in mijn fotoalbum.
    Ik vind deze helaas erg onduidelijk.

15. Kyra123

Kyra123 Lid

14 mei 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    foto(3).jpg

Dag moeders en aanstaande moeders,

5 maanden geleden bevallen van een mooie dochter en nu sinds 5 dagen weer erg last van "zwangerschapverschijnselen" Ik heb een 2 testen gedaan een clearblue gewoon en een indicator. de indicator gaf "niet zwanger aan" de clearblue gewoon gad wel een lichte plus. de 16de is mijn nod. Ben ik mischien toch zwanger?

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dit is helaas een pen streep en is dus negatief!
    Ik zou gewoon een kruidvat test doen en geen + testen.
    Deze geven namelijk altijd een pen streep.
    Als hij positief zou zijn moet de streep even dik en donker zijn als de andere streep.

17. Kyra123

Kyra123 Lid

14 mei 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Melanie,

Bedankt voor je reactie, jeetje wat een verwarring dan, vooral omdat mijn borsten opgezet zijn en er veel aders weer te zien zijn en dan ook de vreselijke misselijkheid! Geven alle + testen meteen een penstreep??

18. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gister kon ik mn test niet geloven... Maar denk dat ik er nu toch echt in moet gaan geloven!!!

Bijgevoegde bestanden:

• testma.jpg
      testma.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      39
  19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935