Nou ik zie alleen maar zo een testen langs komen. En als hij wel positief is dan geeft hij meestal een dikke donkere streep. De kruidvat testen die met 2 verpakt zitten in een doosje zijn heeel gevoelig. Ik teste er al positief mee 4dg voor NOD! En ze kosten maar 5euro per doosje!! Succes
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren!! had nog een test liggen en 1 ovutest, en voor de grap ook maar eens een tegelijk gedaan kijken of hij nu écht positief uitslaat op een zwangerschap
Yes, ik test nog steeds positief! Vandaag was het streepje iets duidelijker dan de eerste van gisteren. Ik heb nog foto's van de testen van toen ik zwanger was van het meisje dat nu heerlijk in de box ligt te brabbelen en het streepje lijkt op die van 10dpo bij haar. Die tweede test van gister beschouw ik maar als ongeldig. Dat stripje zit scheef in het plastic omhulsel, hij liep langzamer door (dus toen nog een extra druppel op gedaan) en die test heeft nu een gele achtergrond in plaats van een witte. Ik ga er dus maar vanuit dat ik (heel pril) zwanger ben! Zit nu trouwens op mijn mobiel online, misschien dat ik straks nog even een foto kan plaatsen!
Elfje, ik ben benieuwd naar de foto. Ik vind die 2e test van gisteren wel geldig hoor. Oké hij zit er verkeerd in maar voor de rest ziet hij er niet raar uit ofzo. En de afstand tussen de teststreep en controlestreep onderling klopt. Maar wauw hé, gewoon al weer pril zwanger, gefeliciteerd!
Hey dames, eindelijk kan ik hier m'n testen spammen! zijn nu bijna van 4 weken geleden! 1 dag voor mijn nod getest ! de digitale van die middag (18 april) en de onderste op de dag zelf! kon het echt niet geloven zeg! ongelooflijk is het is het! heb al een zoontje van 3 ! maar deze x is het net zo spannend en voelt het geweldig. zwangere dames proficiat en ovutesters succes met klussen liefs miesje
Mies: gefeliciteerd mop! Het is je van harte gegund! Alle ander meiden met posi-test: gefeliciteerd! Buhuhuuu! Nu IK nog!
Kyra.. Is idd een penstreepje. Misschien zo rond je NOD even testen met een kruidvat test? Succes! Evie.. Ik denk het ook ja, gefeliciteerd Miesje.. Nog gefeliciteerd dan, super zeg Elfje.. Ik ben ook erg benieuwd naar je foto
Nou t zal wel de goden verzoeken zijn maar t zet tot nu toe niet door. Op een paar vegen zeer licht roze na niets meer