Hoihoi, Nou hier de foto's De eerste foto is met alledrie testen, de onderste van vanochtend is daar nog niet opgedroogd en de lijn verscheen weer mooi binnen de 5 minuten. De tweede foto is de eerste test van gisteren (daar moet je echt op turen!) en de test van vanochtend opgedroogd. En leuk ter vergelijking (in mijn volgende bericht): De eerste testen van vorig jaar toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Ik vind de lijn van vanochtend behoorlijk lijken op de 10 dpo test van vorig jaar En ik denk dat ik nu 9 dpo ben, dus dat zou best eens kunnen kloppen dan!
Mooie testen Daantje! Ik hoop dat die van mij ook zo worden, hihi Mijn ovutest was trouwens gister ook veel donkerder dan de controlestreep, leuk om te zien dat de ovutest bij jou ook zo goed reageert op hcg!
Elfje.. Ik zie het inderdaad.. Zou wat wezen zeg hihi. Maar misschien test jij in de middag wel duidelijker? Want ik vind die test van gistermiddag toch vrij duidelijk. Misschien ben jij wel een middag tester i.p.v. een ochtendtester? Dat de testen bij jou in de middag wellicht donkerder zijn? Wanneer was je vermoedelijke eisprong ook alweer? Sorry, ben even de draad een beetje kwijt wat betreft je verhaal!
Elfje.. Ik heb je verhaal net terug gelezen. Wat ook nog een optie is, is dat de test heeft gereageerd op je eisprong. Want volgens de app was die gisteren toch? En je had gisteren een knal positieve ovu test. En wellicht dat je eisprong is geweest, dat je gisteren je piek hebt gemeten met een zwangerschapstest? Ze mogen er eigenlijk niet op reageren maar in de praktijk lijkt dat soms anders te zijn.. Ik vind het nog steeds spannend. Maar als ik jou was, zou ik er toch een ovu test tegenaan gooien de komende dagen en kijken wat hij doet. Blijft hij positief, dan wellicht over 2 dagen weer een zwangerschapstest doen? Hopelijk heb je hier wat aan
Renske bedankt voor je reactie Helaas was de ovutest die ik gisteren heb gedaan de laatste die ik had, en om nou een setje nieuwe te gaan kopen vind ik ook nog een beetje zonde. Dus ik ga eerst maar eens mijn zwangerschapstesten opmaken. Ik heb wel het idee dat er een stijging te zien is t.o.v. gisteren. Gistermiddag die test was namelijk met heel erg geconcentreerde urine en bovendien heb ik er een druppel teveel op gedaan toen. Komt nog bij dat ik meer symptomen heb die lijken op mijn zwangerschap van vorig jaar (ook 2 dagen voor het testen al en toen kwam het nog niet in me op dat ik al zwanger kon zijn, dus ik denk niet dat ik mezelf dat 'aangepraat' heb) en ik voel altijd mijn ovulatie en die was gisteren nergens te bekennen, daar leek het op 5 mei meer op. Alleen toen heb ik dus niet getest...
Elfje.. Wat betreft je ovu testen, snap ik wel een beetje ja dat je geen nieuwe wilt kopen Dan zou ik de komende dagen maar in de weer gaan met zwangerschapstesten in de hoop dat deze donkerder gaan worden Het zou kunnen hoor die eisprong op 5 mei. Dan kan het goed zijn dat je nu zo licht positief test! En zeker tussen de eerste test van gisteren en de test van vandaag zit een stijgende lijn.. Ik ben heel benieuwd naar je volgende test
Lydia.. Ik stel mijn mening ook bij hoor ik denk ook zwanger had het verhaal niet helemaal goed begrepen En aangezien ze haar eisprong denkt te hebben gehad op 5 mei, zou dit al een mooi resultaat zijn op een test
Dames advies gevraagd, ruim 5 uur geleden dacht ik roze gespot te hebben, blijkt nu niet roze te zijn maar bruin/oranje oud bloed, snap er niets van,. Zet tot nu toe niet door
Jane.. Idd, wordt toch afwachten. Bij mij duurde het soms ook even voordat het echt doorbrak. Ik heb verder geen advies voor je..
Whahaha Daan,ik had ook nog 1 ovutest liggen van zwanger&kids&. Hij kleurt het zelfde aks die van jou. Hmm zouden we een ei krijgen vandaag? Hahaha
Ik wacht het ook af, kan niet anders, zal haast wel door zetten althans daar ga ik van uit, voel me wel ongi.
@jane, heb dat ook een paar keer gehad, trage start zegmaar....maar het kwam helaas wel, succes met wachten en succes volgende ronde.....