dames na alle vage testen van afgelopen weekend.. (zwanger en kids was trouwens een indroger) nu deze test..
Ik durf niet met 100% uitspraak te doen. Maar als de foto echt meteen gemaakt is zonder door te spoelen heb ik goede moed voor jou maybe!! Ik twijfel of de streep roze is of grijs!
@melanie: hij is echt roze.. en deze foto is gemaakt van voordat ik hem spoelde.. nadat ik hem gespoelt heb is hij namelijk minder goed zichtbaar
Nog een erg wazig streepje maar zie wel iets. Zie dat je er ook nog wel vroeg bij bent, dus hopen dat hij nog donkerder gaat worden!!
Nee ik vind hem origineel veel duidelijker! Maar toch twijfel ik of het roze is,vind het ook op een vlek lijken!! Ahhhhgggg waarom staat er geen duidelijke streep maybeeeee? Morgen met ochtend urine en dan moet hij duidelijk zijn. Bij mij was hij wel eerst zo en de dag erna duidelijk!
@melanie: nee ik test nu echt pas woensdag weer..!! en niet eerder anders ord ik alleen maar gek.. ja die vlek is door het droog worden zeg maar.. had hem toen nog niet gespoelt
Maybe, hieronder de link van mijn tuurtest. Ik probeer hem een beetje te vergelijken maar bij mij is hij echt roze. Op vrijdag getest en omo wit,de dag erna met middag urine was hij zo! http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/355766-toch.html
Ja maar dan was vrijdag een indroger. Dan had hij nu echt duidelijk moeten zijn meid. En dan teste je op 7dpo,denk dat dat wel heeel vroeg is. Maar geeft niks,deze test ziet er beter uit,ik duim!!!!!!!
Hmmm ja klopt! Ik verwacht dat hij over 2dg donkerder is mocht het raak zijn! Succes en ik hou je in de gaten Hopenlijk mag ik je verwelkomen in het januari topic!!
Maybe, ik hoop t zo voor je echt ik duim voor je.... Hier neemt mijn lijf me echt in de maling, echt helemaal niets meer geen druppel geen veeg blegh...