je moet eens druppels water in je test doen ...hij is zo geel en dan trekt dat weg! Die wat je net geplaatst hebt
@Leontine en Zowie een voorzichtige gefeliciteerd ! @Wendy27 ik denk op de bovenste wel iets te zien...maar 9 dpo is wel erg vroeg ... over 3 dagen nog maar eens doen !
@lovepeet.. ik wil ook niet zeggen dat jij geen streepjes hebt of allemaal slecht doorgelopen testen hoor. Wat ik bedoel is dat ik denk dat er 2 dingen kunnen zijn. 1. je hbt hcg van een zwangerschap maar dan zet dat niet door (na al die testen had het echt duidelijker moeten zijn denk ik) 2. jij hoort bij de groep vrouwen die standaard een beetje hcg in hun urine hebben..
Aiaiai, ik heb een dikke verslaving te pakken! Vind het heerlijk om testjes te gluren, heb al een paar knallers voorbij zien komen, maar ook de tuurtesten zijn heel interessant... Gefeliciteerd zwangere dames en de rest, zet 'm op, keep us posted
+ testen laten vaker twijfelachtige resultaten zien merk ik aan de reacties van de dames hier. Moet eerlijk zeggen dat ik alles wel zo'n beetje heb geprobeerd, maar dat ik eigenlijk pas echt geloofde toen ik de digitale van clear blue in handen had waar 'zwanger' op stond . (de plustesten van de kruidvat hebben bij mij ook gewoon goed resultaat gegeven hoor!) De 2 voor 5 van KV zijn vrij gevoelig en omdat ze niet zo heel duur zijn is het niet zo zonde om vaker te testen! Succes!
Omdat ze inderdaad vaak een pen streep geven en mensen deze dus als positief beschouwen. De verticale streep moet even breed zijn als de horizontale. Dus als de verticale een pen streep geeft dan lijkt hij positief terwijl dat niet zo is. Vind ik ook van de cb + test. Hij geeft negatief aan en buiten de afleestijd komt dam die pen streep. Erg verwarrend dus!
Even een vraag, waarom testen er zoveel mensen voor hun NOD? Dit is toch alleen maar heel verwarrend, met al die ''tuur''testen en vage streepjes? Ik heb met mezelf afgesproken om pas vanaf mijn NOD te testen, volgens mij maak ik mezelf anders helemaal gek.
Gister zette ik hier al een test neer, ik had getest nadat ik mijn ontbijt niet binnen kon houden...waarschijnlijk 11dpo. Vrij licht maar in elk geval voor mij duidelijk. Nu werd ik vanochtend weer erg misselijk wakker om 6.00 uur...nog even een test gedaan....en hij wordt donkerder!! ik ga eens een beschuitje proberen te eten..
Hahaha omdat testen een verslavende bezigheid is en wij het heel leuk vinden om streepjes te turen. En het is nog veel leuker als je test van bijna onzichtbaar elke dag een beetje donkerder wordt. Maja, ieder zn ding hoor meid. Vind het knap dat je kan wachten. @Nienke...ziet er goed uit meid...(ik mag uit je verhaal aannemen dat de bovenste test van vandaag is??) Gefeliciteerd! @Mit, de +testen laten ook een goed resultaat zien, maar wel pas als je op of voorbij je NOD bent. Heb nog weinig duidelijk positieve +testen gezien voor NOD. @Wendy...ik zie eerlijk gezegd niks. Maar ik zou ze idd even schoon maken met een druppeltje water.