Nou ja geen onzekerheid, ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, maar heb nu zoiets laat die duivels nu maar komen dan kunnen we tenminste verder.
@ Renske! Ik kon het niet geloven dat het een indrooglijn was, 4 maanden geleden bevallen van een dochter en ik weet precies hoe het voelt om zwanger te zijn.. Dus ik kon het niet laten om nog een test te halen en dit keer een etos.. dus eerst 2 keer een plus gehad met clearblue en met de indicator een negatief niet zwanger, en nu etos maar geprobeerd en een duidelijke blauwe lijn ! Zwanger ;o) En als nu de etos merken een dikke blauwe lijn ook last hebben na 1 min van een indrooglijn , dan val ik van mijn stoel haha.
Pff nou jullie hadden toch waarschijnlijk gelijk en heb ik mijn ovulatie getest. De test was nu weer omowit en ik heb net nog ergere ovulatiekramp gehad dan ruim een week geleden. Echt balen Nu maar hopen dat de test over 2 weken weer posi is en dan wel terecht!
Misschien was de kramp van vorige week door het groeien van je eitje dan. Ik dacht ook een keer op een vrijdag mijn eisprong te voelen, achteraf was te zien aan mijn temperatuurkaartje dat mijn ei pas de woensdag daarna kwam. Ik duim voor een superei en hoop dat je over 2 weken alsnog een mooie posi test kan laten zien. En dan wel van de hcg.
ondanks dat ik totaal niet meer in streepjes geloof is het toch moeilijk het nog even geheim te houden voor manlief hahaa
huh? en hij was zo duidelijk?? maar kan zijn omdat de test vanmorgen met ochtendurine was en nu met avond.. hopelijk is hij morgen donkerder dan vanmorgen
Maybe.. Ik zie wel iets ja, maar kan ook net als Melanie niet goed de kleur zien. Als hij roze is, lijkt me dat een goed teken. Spannend zeg, hopelijk wordt hij nu wel donkerder de komende dagen Kyra.. ooh echt joh? Meestal is zo'n penstreepje bij die plus testen negatief maar nu heb je dus een mooie duidelijke test Super!! Gefeliciteerd Elfje.. Misschien was je urine minder geconcentreerd? Morgen nog eens testen?!
@renske: hahaha ja inderdaad.. maar mocht dat toch nog gebeuren dan denk ik dat ik eerst de slappe lach heb na al die vage testen
Elfje ik denk ook dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Jou testen zijn echt geen tuur testen,doe onderste al helemaal niet. Als je niet zwanger bent vreet ik een bezem!!! ;-D
Ik zit nu zo te twijfelen of ik een kv zal doen, nog steeds niets... Temp is nog steeds hoog en sinds paar uur met vlagen stront misselijk...
Hoever zit je in je cyclus Jane? Want je hebt nu bijna iedere dag al getest en ze blijven negatief. Ik hoop echt dat je zwanger bent maar maak jezelf niet gek. Je lichaam kan je ook voor de gek houden omdat je er zo ontzettend veel mee bezig bent. 2x er dag testen heeft echt geen zin. Maar je moet doen wat je goed voelt. (ik bedoel het niet verkeerd maar omdat je het zo graag wil merk ik aan je berichten dat je bijna ten einde raad bent ofzo. Ik gun het hou ook zo!!!)