Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovepeet.. Naar mijn mening negatief!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Zucht hij leek best op een roze streep

3. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    @lovepeet: naar mijn mening ook negatief, maar als je echt iets ziet zou hij over een weekje moeten knallen, misschien dan nog eens testen.... waar zit je nu dan in je cyclus??

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Morgen nod .. Uiterlijk donderdag

5. ambrose

ambrose Bekend lid

25 apr 2010
    635
    0
    0
    pm'er op een baby groep
    groningen
    Anders doe je vrijdag nog even een testje als je nog geen ongie bent, als die dan nog nagatief is zou ik gewoon even een weekje afwachten, want zie dat je pas in maart gestopt bent met de pil, dus je cyclus kan ook nog van slag zijn meid!
    maak je nou niet gek door steeds te testen...... duim voor je!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Deze reactie slaat echt nergens op.
    Als het je irriteert tel je maar lekker verder tot 200 of tot 1000 van mijn part, dit is een testen topic en ik zie nergens staan dat je niet met regelmaat een test mag posten.
    Beetje vreemd dat je zo reageerd, er zijn genoeg dames die vaker een test plaatsen en daar reageer je niet zo op.
    En gelukkig kunnen wij ook mooie dingen kopen ondanks dat ik test.....

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik vind deze reactie wel heel hard. Misschien ervaar jij het anders, maar na mijn mk denk ik de hele dag: waarom ben ik niet zwanger, ik wil zwanger zijn.... voor jane misschien ook zo. Het is al verschrikkelijk wat er gebeurd is en je bent zo onzeker. Als je het irritant vind sla je haar testjes toch over...

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ik denk ook soms ''pffffff''

Maar ik ga er niet zo op reageren, want ik weet als geen ander hoe zij zich voelen!!
    Ze willen het gewoon heel graag en het beste wat wij gewoon kunnen doen is eerlijk antwoord geven wat wij wel of niet zien in hun testen..
    en ik vind dat ook niet erg, vind het alleen vervelend dat ik vaak moet zeggen "helaas ik zie niks" want ik wil ZO GRAAG zeggen gefeliciteerd!!

9. honey23

honey23 Actief lid

29 nov 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

Amen!!!!

10. tulip

tulip Niet meer actief

ja precies!!

11. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik zie wel iets heel lichts... Ben benieuwd hoe de test er over een paar dagen uit ziet. Ik hoop heel duidelijk :)

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik zeg ook positief. Hoop voor jou ook snel zo'n mooie test.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Lovepeet, ik zie wel degelijk wat. ook op negatief staat een héél licht streepje.

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Dank je wel
    Ie zag ik namelijk ook!
    Maar ik dacht dat ik gek werd
    En zo'n streepje licht toch alleeen op bij hcg

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Volgens kruitvat is een streepje een streepje als het binnen afleestijd komt. Dus dan is er hcg ontwikkeling.
    heb ook wel zulke testen gehad en werd wel ongesteld..volgens kruitvat heeft er dan wel wat gezeten terwijl de bloedtest 1x wel negatief was. De andere keren was hcg te laag voor doorgaande zwangerschap.
    Ik weet daarom niet zo goed wat ik ervan moet zeggen...het kan nog alle kanten op, maar ziet er voor nu hoopvol uit!! Zeker omdat je voor NOD zit.

16. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoho dames, niet gelijk allemaal over Lydia heen vallen!

Ik denk dat ze ondanks dat het hard klinkt probeert om Jane goed advies te geven! Ze heeft het eerder op andere manieren geprobeerd duidelijk te maken en die kwamen blijkbaar niet aan.

Ik weet wat het is om een lang gekoesterde kinderwens te hebben. Ik ben al 3 jaar bezig en heb al 5 keer een miskraam gehad; maar het feit dat ik niks liever wil dan een kindje en het soms fysiek gewoon pijn doet dat betekent toch niet dat ik een bord voor mijn kop moet hebben en een week lang witte testen moet plaatsen?

Het lijkt me al met al nog het meest vervelend voor Jane zelf. Continu die hoop en vrees, hoop en vrees. Ik kan niet anders zeggen; probeer af en toe 1 dagje niet te testen meid! Als je zwanger bent dan ben je dat een dag later ook echt nog wel...

Succes!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    wij vallen niet over lydia heen maar ook wij geven gewoon onze mening!
    Maar zoals jij bv reageerd kan het toch ook?
    advies geven dat ze niet zo vaak moet testen dat ze zich anders gek maakt en wanhopig lijkt!
    Daar geef ik je gelijk in want dat denk ik ook..

Maar vond het van lydia nogal hard over komen, was trouwens ook niet verkeerd naar haar toe...hahaha

" On Topic!"

Oh trouwens, ook jou wens ik een gezonde 9maanden zwangerschap toe..
    spijtig om te lezen van al je mk's!

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe posi-testers gefeliciteerd!

En wooow Suzanne: kippenvel.. gefeliciteerd! :D

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk niet dat dit de manier is om iemand iets duidelijk te maken die kort geleden een miskraam heeft gehad, zwijg dan.

20. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Ilja!! Super!!!! Echt heel erg gefeliciteerd. Jouw ovulatietesten hebben voor deze ronde helaas geen geluk gebracht... vanochtend negatieve test en buikpijn is al begonnen, ga nu na een acupuncturist om mijn cyclus weer op 28 dagen te krijgen

Deel Deze Pagina