Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    @sweetdreams de bovenste test is idd van vandaag

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mooi hoor ,gefeliciteerd meid!!

en nu je ontbijt binnen houden he;)

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@Nienke Gefeliciteerd :)

4. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Gister ook maar de Kruidvat + testen gehaald want de 2 voor 5 waren op. Zijn deze inderdaad ook minder gevoelig?
    Gisteravond zag ik er niets op, ja, een pennestreep na afleestijd, maar dat geldt niet. Nog steeds niet ongesteld, al heb ik zó het gevoel dat ik het moet worden, en dat zal ook wel gebeuren want vanmorgen een hele vage streep op de + test. Wel breed, dus er zal toch wel wat HCG aanwezig zijn blijkbaar. Met deze heb ik nooit zomaar streepjes, alleen soms een pennestreep maar dat is duidelijk, indroger. Maar héééél vaag hoor, vanmorgen. Misschien dat hij nog wat duidelijker opdroogt maar nu heb ik hem stevig moeten bewerken anders is hij op de foto helemaal niet te zien. Misschien zien jullie het niets eens.
    In ieder geval niet donkerer geworden dus! Vind ik maar niets want ik heb een verhoogde kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Kom op ongi!

5. cindybaby71

@lotus hoe is het bij jou?

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zie hierboven Cindy, tegelijk gepost! ;)

7. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nienke; gefeliciteerd

Ik ga vanmiddag nog een testje proberen denk ik. Wilde het eigenlijk zaterdagochtend pas weer doen, maar weet niet of ik zolang kan wachten. ;)

8. cindybaby71

oeps hahaha had je net een test geplaatst:p

nou ik zie wel een streepje hoor;) maar wilde je toch nog een kindje erbij??:)

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou...de bedoeling is het niet inderdaad..ik word te oud voor die onzin! ;) Haha! Heb er vier..Buiten dat..ik heb een man die er niet om staat te springen, en dat is minder natuurlijk. Krijg liever bloemen dan een wit weggetrokken gezicht!
    Hij staat nogal onder druk momenteel. Ik zou er wel weer aan kunnen wennen! ;) Maar ja...aangezien deze niet donkerer is dan twee dagen geleden...lijkt het me ook sterk!
    Test droogt wel duidelijker op, deze is veel minder bewerkt. Maar die stomme testen drogen altijd op met een duidelijkere pennestreep aan één kant! rare testen..

10. cindybaby71

lotus ik vind hem best duidelijk hoor,maar ik ken mij niet zo uit met deze testen;);)

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik blijf erbij dat die + testen rot testen zijn en dat er voor jou (lotus) nu nog geen duidelijkheid is...

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Alle testen zijn rottesten bij mij Lynn! ;)
    Ik denk het ook niet eigenlijk. Denk wel dat er wat aan de hand was, want deze testen blijven bij mij wel gewoon wit, op af en toe een pennestreep na. Maar niet zo breed als deze dus. Maar te licht en niet oplopend.

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Plus dat de Kruidvat 2 voor 5 ook vage streepjes gaven natuurlijk. Deze was ook binnen afleestijd trouwens.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hihi.. Ik heb vorige maand ook positief getest met die kruitvat dingen.. 2v5...(kon helemaal niet want achteraf was het een mega laat ei!) De maand ervoor een een streep... Dus misschien heb ik er ook wel last van! Had ook een kruis op een cb test... Maar echt niet zwanger..

Dan vind ik de CB met indicator toch wel doorslaggevend alleen zo duur als je niet zwanger bent!

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja wie weet heb jij er ook last van dan! Zijn ook zo gevoelig, die testen. Ja, die wvind ik ook te duur hoor. Pas als ik echt een duidelijke kruidvat had zou ik die doen. Anders is het zo zonde!
    Maar ik ben nu wel laat met m'n ongi, ik had dus ook een late eisprong, want ik dacht hem nog wel bewust gemist te hebben!

16. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lotuss, twijfelachtig.... Ben benieuwd naar het vervolg!

Nienke, gefeliciteerd! Sterkte met je misselijkheid! ;)

17. xxNienkexx

xxNienkexx Actief lid

6 apr 2011
    256
    0
    0
    bedankt voor de felicitaties allemaal!

Het ontbijt is dit keer binnen gebleven...jeej :) dus ga de komende tijd lekker aan de beschuit met suiker en hagelslag :)

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia1984.. Tja de meningen zijn hierover verdeeld en het heeft weinig zin deze discussie te voeren. De een test liever voor NOD, de ander liever erna. Tja..ieder zijn ding:)

Nienke.. Mooie stijging! Gefeliciteerd:D

Lotus.. Ik weet niks te zeggen, maar spannend vind ik het wel:p

Lovepeet.. Oke, tja misschien hoor jij bij de vrouwen die altijd wat HCG in de urine hebben.

19. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Hmm

20. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!! Maar je hebt ze net andersom geplaats of niet...de bovenste is van vandaag neem ik aan

Deel Deze Pagina